Ik kan niet slapen wie heeft hier nog meer last van? Vriendlief zal tegen 2 uur wel thuis zijn.. Liefs
Hier ook nog wakker. Heb gewerkt tot 23:00 en 23:30 pas thuis. Kan nooit meteen slapen na een avonddienst en wij zijn zowieso nachtbrakers....
Ik slaap normaal tegen een uur of 11 al maar kan niet slapen nu Gaan julie elke dag zo laat na bed ja??
Nee niet elke avond maar we liggen er bijna nooit voor 00:00 in. Wij werken allebei in de zorg met heel veel onregelmatige diensten, dus hier in huis geen regelmaat behalve met eten dat is eigenlijk altijd rond dezelfde tijd gelukkig. Hoop dat je de slaap toch vlug te pakken krijgt! Ik ga zo ook maar eens mijn bed opzoeken. XXX Liefs
Ja ik ook ik wacht even tot mijn vriend thuis is dan duiken we er samen in Slaap lekker alvast zou ik zeggen
ja hoor, ben aan het werk, maar wacht op antwoord, dus neus even hier. Slaap altijd optijd door de weeks... lag nu ook al in bed, maar werd wakker gebeld om 23.50 uur... ben nu nog bezig...
Nope, gemiddeld 10uur. We genieten ervan nu het nog kan. ICT? Op oproepbasis ofzo? Of bij een 24-uurs bedrijf?
Volgens mij ben je nog alleen wakker Draak Hier is het nog geen bedtijd, vandaar dat ik nu online ben.
hier ook nog een nachtmens... vandaag wel althans.. al 3 keer naar bed gegaan maar t lukt maar niet.. dus dan maar weer even online.. mannetje heeft nachtdienst en dan slaap ik nog slechter dan ik al doe sinds ik zwanger ben. ga het zo nog maar een keer proberen... truste! ps... florida Lynnami??? vakantie of ???
Ik ook sowieso tot ongeveer die tijd, Vriendlief heeft nachtdienst en dan kan ik nooit in slaap komen een ramp vind ik het:x
ja echt wel... ik kan gewoon nooit in slaap komen! en dan ligt mn man zo lekker te slapen.... wordt er dan gewoon boos om!
Haha ik kan je de hand schudden! En dan liggen ze vaak ook nog zo hard te snurken, echt hele bossen omzagen he!:x
haha nou bedoel meer dat ik gefrustreerd raak dat hij zo lekker ligt te slapen en dat ik niet kan slapen! maarre idd , snurken dat wil ook wel....!