Ohhh ik word bijna 40 en er zijn meerdere suprisefeestjes vooraf gegaan, dus ik verwacht wel een supriseparty. Nu ben ik normaal iemand die altijd alles regelt etc en nu mocht ik me er niet mee bemoeien hahahaha Geen probleem, ik vind het vooral wel makkelijk (geen boodschappen, geen uitnodigingen, hoeveel mensen blijven er eten) geen stress dus! Dat heb ik ook tegen mijn man geroepen, dat we dit wel elk jaar kunnen doen... Hij was het niet met me eens.. hahahaha duh! Nu ben ik nog niet jarig hoor, maar er wordt teveel appt en gedaan... Zou het dit weekend zijn???? Ik vind het gewoon spannend...
Het feit dat je al weet dat het komt maakt dat het geen surprise meer is toch . Maar evengoed veel plezier gewenst op je feestje!!
Toch gelijk gehad met mijn voorgevoel. Na de lunch met mijn vriendin bracht ze mij naar huis en toen was het rolgordijn dicht.. Ik kom binnen, liggen er veel meer jassen op de kapstok ... Dus ik open de deur naar de woonkamer ja hoor dat was iedereen, zelfs mensen van wie ik het niet verwacht had zo leuk!