Wat als baby al om 06.15u ligt te brabbelen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sneeuw, Nov 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen jullie dan met een baby van een half jaar? Lekker bij je op bed nemen en samen verder slapen? Er uit halen en zelf ook maar aankleden? Lekker laten brabbelen maar zelf geen oog dicht meer doen?

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    lekker in bed nemen en verder slapen ! maargoed ieder kindje is verschillend.. en iedere ouder ook, doe wat jij prettig vind !
    Ik vind het heerlijk, maik krijgt tussen 5 en 6 uur zijn 1e fles en daarna ligt hij lekker bij mij en slapen we verder. heb dit met de oudste ook altijd gedaan, heerlijk een momentje samen, gezellig vond ik dat altijd.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    We nemen hem nu meestal ook lekker bij ons en dan slaapt ie nog wel even en krijgt rond 7 uur zijn eten, maar ben zo bang dat hij er dan teveel aan went...............maar het is inderdaad heeel gezellig

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zolang ze ligt te spelen en niet huilt laat ik haar meestal liggen, of ik leg haar bij ons in bed, maar dan gaat ze toch niet meer slapen. Meestal is ze in haar eigen bed na 10 minuutjes wel uitgespeeld en dan ga ik er gewoon uit, aankleden en alles. Wakker is wakker.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ligt aan je kindje, na een maand of 3 werd er bij ons in bed echt niet meer geslapen. Dus na die tijd lekker laten brabbelen en als ze het zat zijn eruit halen. Tijdstip maakt dan niet echt uit, al probeer ik voor 6 uur wel of ze nog wil slapen.

6. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Lekker laten brabbelen totdat ze niet meer wil.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wisselend...
    Ene keer laat ik haar brabbelen maar vaak ga ik naar haar toe om haar de tut te geven dan slaapt ze vaak nog even verder....
    Ze wordt hier niet zo heel vaak wakker maar de laatste dagen wel en idd ook rond 6.00 - 6.15

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    lekker laten gaan, je hoort zelf wel tot hoever dat kan ;)
    Mijn zoon zal niet gaan huilen, die gaat liggen gillen haha!

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier drinkt ze dan even aan de borst en gaat ze weer haar bedje in. Met een beetje geluk slaapt ze dan nog weer even. Met pech is ze echt wakker en gaan we uit bed en in de kleren. Soms slapen we beide nog even half in het grote bed.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Die van ons slaapt sowieso bij ons/in de co-sleeper maar anders zou ik hem zeker bij ons nemen om verder te slapen. Voor 7u 's morgens is nog nacht, vind ik...:D

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Lekker laten liggen, Emma doet het ook weleens en dan valt ze soms nog even in slaap.

12. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    wij laten hem ook altijd nog liggen, geven meestal even zijn speentje...
    vin dhet voor mezelf niet zo erg, alleen zo lullig voor de buren, die liggen ernaast;)

13. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Als hij ligt te brabbelen laat ik hem lekker liggen. Maar vaak gaat hij huilen/jammeren en dan komt hij lekker nog een uurtje bij mij slapen.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Lag aan mijn bui... Meestal liet ik haar liggen tot ze echt begon te jammeren of huilen. Dan viel ik altijd nog gewoon in slaap. Als ze gaan huilen wordt je zowiezo weer wakker.

15. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook zo...

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Is per kindje verschillend denk ik.. Als ik Yestin laat liggen, gaat ie op een gegeven moment huilen en dan is het te laat.. Dan gaat ie echt no way meer slapen haha..

Dus we nemen hem bij ons in bed, ik leg hem nog even aan, waardoor hij in slaap dommelt, en we gaan met zn drieen nog even lekker verder slapen :D

17. Proudparents

Nov 27, 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik laat de kleine ook liggen. Ze valt vanzelf weer in slaap. Nu met die kou merk ik dat ze wel wat sneller wakker word. Maar ze is ook zo weer vertrokken. En word daarna pas weer wakker op de juiste tijd. Dus lekker laten liggen, gaat vanzelf wel weer slapen.

18. Maia

Maia Niet meer actief

ik laat altijd brabbelen tot 7 uur. Soms valt ze weer in slaap en soms niet, maar zolang het brabbelen blijft laat ik haar liggen. Als ze huilerig wordt pak ik haar wel, soms neem ik haar bij me in bed maar dan wordt het niet slapen. Is haar nog nooit gelukt, zodra ze bij mij ligt is ze wakker, al van heel kleins af aan. Dus dan ga ik er liever uit ;)

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

In bed even laten doorbrabbelen.

20. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb Sam altijd gewoon lekker in zijn bedje laten spelen. Hij vindt het tot op de dag van vandaag dus ook helemaal geen probleem om in zijn bedje te zijn. Hij speelt er soms heel veel. Maar goed... hij rust toch uit, niet?

Ik zou je baby lekker laten babbelen. Het is (maar dat is hoe ik denk) denk ik ook goed voor je baby om de indrukken van de dag te verwerken door te 'babbelen' met de knuffels in bed of de schilderijtjes aan de muur.

Share This Page