Wij krijgen nog een meisje!! Nu hebben we al langer tijd twee namen in ons hoofd, fleur en jasmijn. Wat heeft jullie voorkeur? Nog andere tips of ideen?
Jasmijn vind ik denk ik een leukere naam, maar ik vind Fleur leuker bij Sophie passen. Maar van allebei ken ik hele lieve meisjes. Wordt vast een leuke meid! Wel wil ik even iets kwijt, toen Fleur wat kleiner was werd ze Fleurtje genoemd, toen Jasmijn kleiner was werd ze Jasje of Mijntje genoemd. Mijntje is nog wel schattig, maar of je blij moet zijn met Jasje...? Dus ook al vind ik Jasmijn leuker, bij Sophie kies ik voor Fleur.
Vind Emma heel mooi bij Sophie, of Julie/Julia. Fleur doet me altijd denken aan barbie-poppen (was vroeger toch de nep-barbie), en ik heb een collega gehad die Jasmijn heette, had niet echt een klik met haar. Daarom kan ik je bij de keuze tussen die twee niet helpen. (Bovendien heb ik een accent met een rollende rrrr, en danig Fleur meteen Fleurrrrr en dus een beetje kak )
Sophie en Jasmijn! Mooie combinatie. Ik ken twee zusjes Sophie en Madelief, vind ik ook leuk samen. Sophie en Fleur vind ik niet zo mooi samen.
En ik lees nu de andere reacties: Emma vind ik er ook heel mooi bij! Julia en Emma vind ik beter passen dan Fleur en Jasmijn, omdat het in mijn beleving meer hetzelfde soort namen zijn als Sophie (klassiek en internationaal).