Bij ons vlak bij het dorp zit een 'camping' waar nu eigenlijk vooral veel Polen wonen. Zo'n 3 km verderop zit de supermarkt etc. De kortste weg is een enge weg, zonder voetpad en zonder echt fietspad ja een paar lijnen langs de weg. Normaal 'irriteer' ik me er altijd aan als mensen daar in het donker lopen, meeste hebben geen auto, dood eng vind ik het... Nu ging ik gister boodschappen doen en zag in de verte al een moeder lopen met een kindje wat niet ouder was dan 2,5. Het regende keihard! Dichterbij zag ik boodschappentas en dacht oohh die gaat natuurlijk naar de Digros. Eenmaal voorbij dacht ik nou dit vind ik sneu en het is echt ver lopen voor die kleine! En zo eng langs de weg Omgedraaid en gevraagd of ze mee wou rijden, met de auto was het maar klein stukje. Nou ze keek me aan of ik niet wijs was! Moest zelfs een soort lachen en zei dat ze wel kon lopen Daarna had ik beetje schaamte gevoel haha Was dit nou zo raar idee? Is het tegenwoordig vreemd om dit soort hulp aan te bieden?
ik snap niet zo goed wat de Polen ermee te maken hebben maar goed.. zou jij bij een wildvreemde in de auto stappen? ik niet hoor! wel erg lief dat je het aanbied natuurlijk!
Heel aardig van je, maar ik was ook niet ingestapt bij een vreemde. De mevrouw had het wel even wat aardiger kunnen brengen...
Vind haar reactie niet vreemd, ik zou zelf nooit met een vreemde meerijden! Laat staan instappen.. Is niet slecht bedoeld voor jou maar tegenwoordig weet je niet meer wie wel en niet te vertrouwen zijn..
Ik zou ook niet instappen. Maar moet zeggen dat ik het wel erg lief van je vind om het hun aan te bieden.
Ik zou niet zomaar instappen denk ik, maar ik zou je niet staan uitlachen. En dan zeggen dat mensen niets meer voor elkaar over hebben.. ptssh.
Vind het heel lief van je! Zelf zou ik ook niet zo snel bij een vreemde instappen,dus begrijp de vrouw wel.
Hier ben ik het mee eens. Vind het wel heel aardig van je dat je het aanbood maar ik was dus ook niet ingestapt...
Wat de Polen ermee te maken hebben? Had natuurlijk iedereen kunnen zijn maar bedoel ik mee dat het niet 'raar' is dat ze van de camping naar de winkel lopen. Daarom rijd wel eens waar iedereen voorbij maar nu zo'n moeder en kind vond echt eng vooral in die regen zie je ze echt niet Ik weet zelf niet zo goed wat ik zou doen idd of ik mee zou rijden. Zat zelf natuurlijk ook met kleine dus misschien toch wel vertrouwd Maar gaat vooral om haar reactie alsof ik niet spoorde haha
Wel heel lief van je!!! 100 jaar gelegen ging ik op sollicitatiegesprek maar kom het niet vinden....dus iemand met hond aangesproken of hij mij de weg kon wijzen. " Ja hoor, ik stap wel bij je in" Het domme is dat ik het gewoon toeliet. Het is allemaal goed afgelopen, maar achteraf vond ik het wel heel dom van mijzelf!
Nou ik vind het erg aardig van je, en had hetzelfde gedaan. Ik vind haar reactie wel vreemd, en in haar situatie was ik wel ingestapt hoor. Als er nou een vreemde kerel achter het stuur zat... Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens (ja misschien naief, maar zo ben ik nu eenmaal).
Vind het heel lief van je! Snap de reactie van die vrouw ook wel, zo vaak kom je het tegenwoordig niet meer voor dat iemand zomaar hulp aanbied en je hoord zoveel vage verhalen.
Ik vind het heel lief van je. Geloof ook niet dat ik ingestapt was. Maar geloof ook niet dat ik het gevraagd had. Aan de ene kant heb ik zoiets van je moet zelf goede dingen doen om de wereld "beter" te maken. Aan de andere kant moet ik eerlijk zijn dat ik tegenwoordig ook moeite heb om mensen te vertrouwen. Er lopen tegenwoordig zoveel "gekken" rond..
Het is heel aardig van je maar ik zou niet in gestapt zijn en eerlijk gezegd zou ik het dus ook niet aangeboden hebben
hmm ik heb welens gehad dat iemadn aanbood om me even te brengen omdat het toch een filnk eind lopen was met hoogzwangere buik weet niet waarom ik instapte en manlief heeft me later flink uitgemaakt voor idioot maar stiekem was de beste man gewoon heel aardig en heeft me netjes op de stoep afgeleverd. aardige mensen bestaan hoor! (jij dus ook TS.. )