okee bedankt, dit ga ik zeker onthouden. Ja lijkt me ook wel genant, ging ze mee naar het toilet neem ik aan? Dat is wel waardeloos zeg, dan schaam je je ook dood, ik kan niet eens plassen als de deur van de wc open is, laat staan dat er iemand bij staat
Na veel blaasontstekingen heb ik de formule gevonden om zonder blaasontstekingen door het leven te gaan Even afkloppen Katoenen ondergoed ´s nachts geen ondergoed Plassen NA de sex Sex alleen met condoom Niet teveel thee met theiine drinken Niet te vaak plassen(raar maar waar) Maar vooral de sex met condoom is hier de oplossing geweest wabt zodra dit zonder gebeurt is het mis... Hoop dat iemand er iets aan heeft..
Kan met je zuurtegraad te maken hebben, dat deze anders wordt na contact met sperma en dat bacterieen hierdoor meer kans krijgen?
waahahaha, ja het was wel genant. Maar gelukkig was die peut een vrouw en wel wat gewend. Ik lag daar op zo´n tafel met een handdoek over je blote onderlijf te vertellen over dat ik nog moet stofzuigen, boodschappen doen enzo, terwijl zij met dat ding bezig was onder de handdoek... ... het had wel wat! wahahaha!
het had wel wat oh wat erg, was echt echt echt niks voor mij geweest en ik ben normaal niet preuts, maar dit........maar nou ben ik wel een rare, ik plas niet waar iemand bij is en nagels knippen en scheren ed mag ook niemand zien, ook mijn man niet hahahaha
oh dat huis kon me gestolen worden hahahahha, nee fijn voor je dat je er wel mee bent geholpen hoor, en ben blij dat er mensen zijn die het wel kunnen, zo simpel is het wel natuurlijk.
Ik heb trouwens wel een hele grote pot Vitamine C in huis staan, van Roter... die slik ik zowiezo elke dag
Goed zo !!! Vit c is heel gezond, maar ik slik zelf eigenlijk altijd ascorbinezuur, vit c in poedervorm, is per theelepel al 1000 mg, en ik gebruik er dus 2 a 3 tl pd van, veel dus. Toen ik hier kwam wonen liet ik het de apotheek bestellen, die wisten niet eens dat dat kon, nu weten ze het wel als ik erom kom, want ze hebben het niet op vorraad.
Heb je last van blaasgruis / steentjes? Gruis kan nl. het ontstaan van ontstekingen bevorderen en kan ook dezelfde symptomen geven (bloed, pijn). Bij blaasgruis zou een aangepaste voeding kunnen helpen (bijv. rabarber niet eten of verminderen en zo zijn er nog dingen die minder goed zijn). Beterschap!
Dat wou ik inderdaad zeggen. Fijnmalen tot poeder, in een spuitje zonder naald optrekken met wat water, en dan goed achter in de wangetjes spuiten (niet te snel) en dan moeten ze het doorslikken. Stevig inwikkelen in een handdoek kan helpen om de caaf in bedwang te houden met 1 hand/arm.
Ja dat klinkt wel logisch inderdaad Had zo vaak blaasontsteking en het ging ook gewoon niet over het bleef pijn doen...Maar toen we een condoom gingen gebruiken toen ging het over..
even een update. Ik dacht dat het de goede kant uit ging. Heb mn derde ab kuur van 7 dagen. Vanavond laatste pil. In de tussentijd ongesteld geworden maar voelde niks raars. Gisteren laatste dag menstruatie en vandaag beginnen de klachten weer hoor grrrrr Buikpijn, pijn na het plassen, zelfs elke keer wat urine verlies Ik slik nu al een week cranberry pillen, cranberry sap, vitamine C pillen, drink de hele dag door. Snap het niet hoor. Soms ben ik bang dat het wat anders is. 10 jaar geleden ongeveer ben ik geopereerd aan een ingegroeide haar bij mn stuitje. Die ging tot op het bot. Wond was goed genezen maar sinds een aantal jaar heb ik af en aan dat de oude wond aan het ontsteken is. Er komt dan pus uit en bloed. En dan gaat het weer goed voor een tijdje en dan ontsteekt ie weer. Zou het kunnen zijn dat het ontsteken naar binnen is geslagen en naar mijn blaas is gegaan? Of denk ik nou te ver en te ingewikkeld????