dag lady's! ik heb sinds gister telkens hele kleine steekjes in me onderbuik.Dacht eerst dat het van me eitje kwam maar dan moet hij wel heel laat zijn!(had hem volgens mij zondag)het is echt net een klein speltje in me onderbuik aan de linker kant.heeft iemand van jullie hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen wat dit is(zit zelf namelijk al te hopen dat het innesteling is)maar volgens mij is dat eventueel dan pas vanaf morgen! veel liefs maloeke
het zou heel goed ook wel je eisprong kunnen zijn hoor....men gaat altijd uit van gemiddelde's of we denken te weten dat we in onze vruchtbare periode zit maar het lichaam is een raar iets het zou maar zo kunnen dat je eisprong wat later is dan normaal dat merk je pas als je ook wat later ongesteld zou worden (dus zeg maar 4 dgn overtijd)... afwachten meid, succes in ieder geval
gewoon even rustig afwachten, meer kan je niet doen. lijkt me idd wat vroeg voor een innesteling. (ps. smoekie - hoe is het met jou? zie dat je ook weer tegen het eind van je cyclus loopt, goed gevoel erbij?)
ik heb op zich een hele regelmatige cycles.alleen is volgens mij de ene eierstok langzamer dan de ander haha!!al telkens 29,31,29,31 en zou nu dus 29 weer moeten zijn!ik wacht wel gewoon af!thanx voor jullie reactie's!! en smoekie hoe is het ermee??nog geen duivels in aantocht?duim voor je liefs
dankjullie wel meiden maar nee en helaas is daar bij mij niks over te zeggen..normaal gesproken wordt ik het 's nachts altijd dus van de een op de andere dag, de laatste keer had ik dus helemaal niets en elk uur dat er verstreek kreeg ik meer hoop tot ik ineens 's avonds (zondags) ff een kleine steek had en het zo voelde lopen, dus ik heb jammer genoeg nooit vooraf iets waarvan ik zeg ja het komt eraan.. had toen nog gezegd hier dat die tampontesten die meiden wel eens doen niet goed zijn en ook niks zeggen dat het zo van de een op andere seconde er kan zijn, was wel jammer want ja t was inmiddels al dik 21.00 uur toen ik het ineens werd... dus ik ga nog nergens vanuit kan ok niet zeggen heb er een goed gevoel over of niet, heb zoiets van gewoon ff afwachten de laatste keer heb ik me veel te gek zitten maken door die kl*te gyn met zijn gelul over dat ie dacht een vruchtzakje te zien zitten.... blijf nu weer gewoon mijn eigen ouwe ik (lekker nuchter) wel had ik de laatste keren zoiets van het wordt niks omdat mijn borsten al een dikke anderhalve week voor ik ongesteld zo zeer deden en vol etc. maar dat was eigenlijk stom want dat was net na mijn ei dus dat zei helemaal niks want je lichaam weet dan niet eens of het wel of niet bevrucht is want de innesteling zou dan nog plaats moeten vinden, en door die borsten dacht ik dus elke keer tis weer niet raak maar nu pas het besef dat dat totaal niks zegt...borsten deden ontzettend zeer en vanaf gisterenavond bijna niks meer...dus ja we houden hoop meiden, jullie zullen ongetwijfeld de 1e zijn die lezen als het zover is....