Hallo, Wij gaan morgen een weekendje weg. Nu vond ik dat mijn zoontje de hele dag al wat warm aanvoelde hij had 38.1 zouden jullie dan ook gaan zwemmen. Hij spuugde ook wat meer als anders. Ik hoop toch niet dat hij ziek wordt. Maar zouden jullie gaan zwemmen.
neej ik denk dat ik morgen weer even zou tempraturen en zn humeur even af zou wachten maar bij 38.1 zou ik niet naar het zwembad gaan. misschien dan een dag later
Hij was vandaag wel vrolijk verder hoor hij gilde en lachte de hele dag door. Hij is niet ziek verder. Misschien was hij ook wel moe.
Gewoon morgen opnieuw kijken hoe hij zich voelt. Als hij vrolijk is en gewoon zichzelf is, is er niks aan de hand waardoor je niet zou kunnen zwemmen lijkt me...
als je kindje al wat koortstig is, zou ik niet gaan zwemmen. Maar als hij op dat moment koorstvrij is, zou ik wel gaan. Zwemmen is een behoorlijke inspanning voor kinderen en als het lijf dan al hard aan het werk blijkt te zijn vanwege de koorts (voor wat dan ook) , dan zou ik zelf niet kiezen voor iets extra uitputtends.
38.1 is nagenoeg niks. maar het gaat om zijn algehele toestand dat kun je toch pas op het moment zelf zien. kinderen kunnen heel snel ziek worden maar ook in een paar uur tijd weer helemaal beter zijn. heel apart is dat.
Bij verhoging zou ik niet gaan zwemmen, maar kindjes zijn zo flexibel. Vandaag hoge koorts en morgen weer helemaal de oude... Dus gewoon morgen even kijken hoe ie dan is.
Ik zou ook gewoon morgen even afwachten. Bij verhoging zou ik niet gaan zwemmen en anders even kijken hoe je kindje verder is. Als 'ie geen verhoging meer heeft en nog gewoon vrolijk is enzo zou ik wel gaan.