Goedemorgen dames, ik had bij de Kruidvat een gratis doos Robijn waspods gekregen. Dus vanmorgen het maar eens uitgeprobeerd. De was is stralend schoon, behalve één jurkje van mijn dochter. Daar zitten blauwe vlekken in. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik het er weer uit. Heb het een keer extra gespoeld in de wasmachine maar zonder succes. Verder er nog niets aan durven doen.
Misschien de pod niet goed opgelost? Die lossen pas op met 40 graden… Snap sowieso de hele reclame van wassen op lage temperaturen met pods niet maar goed
Dat zou kunnen inderdaad. Was is gewassen op 30 graden. Stond ook niet op de verpakking. Hebben jullie de vlekken er nog wel uit gekregen?
Vreselijk die pods, heb tijdje gebruikt maar ze losten niet goed op en dan zat er allemaal slijmerige smurrie op de kleding, of vlekken heb ik ook gehad indd.. Op geven moment die pods maar kapot gemaakt en in het zeepbakje gedaan totdat ze op waren en maar weer lekker terug op de poeder gegaan
Ik denk toch eerder aan iets met het jurkje dan iets met de pods, want het is wel vreemd dat slechts 1 jurkje het heeft en de rest stralend wit is.
Dit dacht ik ook meteen. Enige manier hoe Ik bellenblaas vlekken eruit krijg is eerst spoelen in koud water voor het de was in gaat.
Voor dat het jurkje de was in ging zaten er alleen op de voorkant wat lichte zandvlekken. Die zijn er uit. 100% zeker geen bellenblaas. Ik denk dat de pod tussen het jurkje heeft gezeten en niet goed is opgelost. Ik heb alle vlekken ingesmeerd met ossegalzeep, laat het intrekken en was op 40 graden. Ben benieuwd.
Als het echt van de pods komt dan zou opnieuw wassen voldoende moeten zijn. Als een pod niet goed opgelost is dan gaat dat er zo uit. Gaat het er niet uit? Dan is het echt wat anders
Ik heb het ook eens gehad door met een pod op lage temperatuur te wassen Deze was ook niet goed opgelost.. Ik heb de paarse gloed er nooit meer uit gekregen.. Ik gebruik nu al alleen pods met 60° of hoger
En? Is het eruit gegaan? Ik gebruik al jaren Ariel pods en heb daar nog nooit vlekken van gekregen? Een enkele keer vind ik een gedeelte terug in het rubber of voor het deurtje. Ik was overigens altijd op 40 graden en een enkele keer op 60.