18 feb. eerste dag van mijn menstruatie op 28 feb. begonnen met ovulatietesten vrij snel een licht streepje dus dacht hij komt eraan 2 maart dacht ik een positieve test te hebben! Maar toch maar even doorgaan met testen vandaag 5-3 weer een positieve test in de handen?? Ik dacht huh snap er nu niets meer van. Hieronder een foto dat kijkt wat handiger, wat vinden jullie is 5-3 positief of 2-3 of heb ik 2 eisprongen hhahaha
Hm ik vind ze beide wel positief. Een ovulatietest zegt niet dat je eitje ook echt gesprongen is, dus misschien was de piek op 2-5 maar wou het eitje nog niet springen en heb je daarom nu weer een positieve, dat hij nu wel gaat springen? Ik zou sowieso het gezellig maken in de slaapkamer
Hmmm, dat is inderdaad een beetje vreemd... Ik vind beide er positief uitzien, maar die van vandaag 5 maart lijkt toch wel nog wat donkerder! Helemaal mee eens! Have fun
Bedankt voor de reacties! ik vind die van vandaag ook donkerder! Nou we dachten al klaar te zijn hihi en het was de bedoeling dat we vanaf nu om en om zouden doen. (afgelopen 3 dagen geklust maar vanavond mogen we nog een keer geen probleem natuurlijk) Ik heb ook nog geen slijm verloren en ik dacht dat vorige maand wel te merken rond mijn eisprong...(toen waren we te laat) We wachten af en tussendoor maar gezellig maken op de slaapkamer Groetjes Klungel
Die van 2-3 is net niet positief, de teststreep is net iets lichter als de controlestreep. Die van vandaag is wel positief dus veel plezier vanavond