Kan dit?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mama079, Apr 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Hallo allemaal,

Ik ben 14 april voor het laatst ongi geweest na het stoppen met de pil. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Maar nu heb ik een trekkend gevoel in mijn liezen en een zeurend gevoel achter mijn schaambeen. Als ik een cyclus van 24 dagen zou hebben, dan zou dit de innesteling kunnen zijn, maar kun je dan al een bandenpijn-achtig gevoel hebben. Of wil ik het te graag en zie ik ze vliegen?

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

Oct 16, 2008
    688
    0
    0
    Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik kan uit eigen ervaring wel zeggen dat mijn lichaam me altijd behoorlijk voor de gek kan houden na het stoppen met de pil.

Wat natuurlijk niet zegt dat het niet in 1 x raak kan zijn.

Bij mijn eerste zwangerschap was het in 2 x raak en nu de 1e keer.

Het moeilijkste komt nu.... afwachten. :(

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Dank je voor je reactie. Bij de eerste was het ook in één keer raak en mss houd ik mezelf wel voor de gek door er haast vanuit te gaan dat het nu ook gaat lukken. Maar het gevoel in mijn liezen had ik bij de eerste zw schap ook, al was dat nadat ik pos. getest had.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Ik denk eerlijk gezegd dat het je eisprong is. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen.

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Maar dan duurt dat gevoel toch niet ruim een dag? Ik heb echt geen idee hoor hoe een eisprong voelt.

6. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Ik heb als het goed is ergens deze week mijn eisprong gehad, en heb al de hele week lichte kramp in mijn baarmoederstreek. Kramp is eigenlijk een groot woord het is meer een gespannen gevoel. Heb ook geen idee wat het te betekenen heeft, we wachten maar geduldig af. Groetjes

Share This Page