Hi meiden, Tijdens mijn vorige zwangerschap eigenlijk geen last van harde buiken gehad. Nu ben ik 26 weken en heb ik last van een harde buik. Gewoon puur de buik is hard, voor de rest eigenlijk geen pijn of kram o.i.d. Zijn dit dan toch harde buiken cq oefenweeen? Want ik heb dus in principe geen pijn eraan, het is puur dat ik voel dat mijn buik echt hard is....
Nee mijn buik is echt van zichzelf hard zeg maar. Soms als ik gewoon sta of zit. Ook verder geen pijn, maar vind t een beetje apart
Heb vandaag ook 'last' van harde/krampachtige buik.. doet niet heel zeer maar wel heel vervelend. Misschien een teken van je lichaam om het iets rustiger aan te doen?
Harde buiken hoef je geen last van te hebben en het is op zich normaal om af en toe een harde buik te hebben. Rond deze termijn schijnt het normaal te zijn om wat meer harde buiken te krijgen vanwege een groeispurt. En hoe meer kinderen je hebt gekregen hoe meer harde buiken. Ik heb er sinds 1,5 week aardig last van. Doen geen zeer maar voelen wel vervelend, heel strak. Ik heb wel gemerkt dat het minder wordt door rustiger aan te doen. Maar helemaal weg blijven ze niet, maar goed dit is mn derde zwangerschap en dus blijkbaar normaal dat het wat vaker is.