HELP bloed hcg laag, urinetest duidelijk

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door luckyme, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckyme

luckyme Lid

6 jun 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie kan mij helpen cq vraag beantwoorden. op 6 Mei heb ik mijn 2e miskraam gehad bij 6 wkn zw, op deze dag ben ik in het ziekenhuis onderzocht en hebben ze bloed afgenomen ivm vermoedelijk bbz mijn hcg waarde was toen 46 en had geen bbz 2 dagen later weer bloed laten prikken en toen was Hcg 15 dus in 2 dagen tijd sterk gedaald. Nu moest ik afgelopen donderdag weer voor de zekerheid bloed laen prikken en heb woensdagavond stiekem nog een zw testje gedaan zon digitale van clear blue en de gaf aan NIET zwanger, de uitslag van het bloed was waarde HCG 3,1 dat wilde volgens de secretaresse zeggen dat je NIET zwanger bent maar dat je nog wel HCG in je bloed hebt want het moet onder de 2 zijn en dan is het goed, vandaag ben ik toch weer eigenwijs geweest want ben bij een cyclus van 28 dagen nu 5 dagen over tijd, dus toch nog vanmiddag een test gedaan van predictor...... en ja hoor een dikke 2e streep dus zwanger... maar wat moet ik nou nog geloven?? ik voel me niet zo zwnager dan de vorige 2 keer, maar wel super goed, en heel de week wat menstruatie klachten gehad 'dacht ik' HELP ik weet het niet meer en kan pas maandag naar het zh bellen....

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik zou zeggen een streep is een streep en ben je dus wel zwanger voorzichtig gefeliciteerd :D

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en lucky en als je nou een digi doet?geeft die ook aan dat je zwanger bent?
    wat een ingewikkeld verhaal meid.hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Deel Deze Pagina