Zoals de titel al zegt...wie heeft ervaring met de echostudio kiekeboe in Drenthe? Hoe was het? En wie heeft al vroeg in de zwangerschap een geslachtsbepaling laten doen? Klopte dit?
Wij hebben een echo hier laten doen met precies 16 weken. Hele leuke vrouw nam de tijd. Onze baby wou zich eerst niet laten zien. Ze heeft er alles aan gedaan en is doorgegaan totdat ze het geslacht zag!
Ik ben gisteren net geweest. Leuke vrouw , ook hier een baby die weinig wou laten zien. Ze heeft echter veel moeite gedaan. En uiteindelijke konden we snel tussen de benen kijken. Dus een geslachtsbepaling met een dikke 14 week. Of ze het goed heeft is afwachten natuurlijk . Maar volgens mij is het wel heel duidelijk een meisje ! Mooie dvd ook mee gekregen .
Hier ook geslachtsbepaling laten doen met ruim 14 weken. Daarna is het meerdere keren bevestigd (20 weken echo en controle gyn) bevestigd dat het een meisje is dus ik ga er vanuit dat het klopt. Ook hier wilde onze meid niet direct geslacht laten zien maar ze heeft flink haar best gedaan. Daarnaast vond ik het heel fijn dat ze alles zo goed uitgelegd heeft en echt de tijd nam. Ik vond het een hele prettige ervaring. Aardige maar vooral hele kundige vrouw! Zou het iedereen aanraden.