Hallo! Ik voel me nu een beetje onzeker of het misschien wel of niet kan zijn. Misschien kunnen jullie mij helpen. Dit zijn de dingen waarmee ik de laatste weken/dagen mee kamp: - Meer hoofdpijnen (heb migraine hoofdpijnen soms, maar nooit zo vaak als nu - Veel kramp (bijna elke dag voor de hele dag) in de onderbuik - Erg moe zijn - Al zeker een week rode/bruine afscheiding en moet niet ongesteld zijn - Soms voel ik me duizelig - Vind zelf dat ik een buikje heb (of misschien is het wel omdat ik mezelf druk over maak over mogelijke zwangerschap en nu dingen zie...) - Misschien dat het uitmaakt, maar heb 6 weken gelee voor het laatst geslachtsgemeenschap gehad (ben nu op stage in buitenland, en vriendlief moest helaas achterblijven) Ik durf eigenlijk nog niet echt een test te doen, want ben bang voor het resultaat, Niet omdat ik geen kinderen wil! Wil ze juist erg graag, maar ben meer bang voor de situatie waar ik nu in ben... Mijn vriend en ik hebben echt gewoon geen tijd voor een kindje omdat ik druk bezig ben met mijn opleiding en hij ook druk bezig is met zijn werk+ een avondopleiding! Please... zouden jullie mij kunnen zeggen of dit een mogelijke zwangerschap kan zijn of niet... en als de meerderheid van jullie zeggen dat het ja kan zijn... dan zal ik de stap nemen en een test doen! Alvast erg bedankt! Groetjes Mariannetje
om eerlijk te zijn heb ik het de laatste 2 maanden niet door laten komen... omdat ik der echt gewoon geen zin in had! Heb het wel eens eerder gedaan en toen was het nog 1 maand langer, maar toen had ik geen doorbloedingen.. en berekenen in overtijd zijn enzo heb ik geen verstand van helaas.... ik snap nooit vanaf welke dag ik moet gaan tellen enzo! :S
Ja dat heb ik ook haha.. Ik moet echt flink over tijd zijn wil ik weten dat er iets is.. Ik vind het moeilijk te zeggen. Het zijn klachten die voorkomen.. Ik weet niet of ze allemaal bij een zwangerschap zouden kunnen horen.. Ik denk dat als ik jou zou zijn dat ik dan gewoon een test zou doen, dan ben je in ieder geval uit de zorgen.. Maar wacht nog even op wat meer reacties. Er zijn hier een hoop dames die er veel meer verstand van hebben dan ik
Ik maak hieruit op dat je je ongi hebt uitgesteld? Misschien heb je daarom wel zoveel klachten.... Als je de pil slikt, zou ik eerst eens een stopweek inlassen..
toevallig ik mijn stopweek volgende week, maar ik heb mijn ongi wel eens vaker uitgesteld en nooit is het zo geweest en ook gelijk zo erg in mijn ogen... ik heb die standaard (meest voorkomende) symptomen gelezen en een paar komen wel overeen....
Als ik een maandje de pil doorslikte had ik er heel erg veel last van, misselijk, opgezette buik hoofdpijn enz. De een kan goed tegen doorslikken de ander niet ik zou even een stopweek inlassen en dan weer iedere maand een bloeding laten komen, mocht je twijfels hebben kan je altijd testen. Maar ik denk dat het komt door het langer doorslikken.