lekkende borsten na 37 weken zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Babs1977, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik kom net tot de ontdekking dat mijn borsten eindelijk beginnen te lekken :)
    Had hier de hele zwangerschap nog geen last van en vroeg me al of ik wel borstvoeding zou kunnen geven. Nou sprak ik net met mijn moeder en bij haar was het een teken dat de bevalling begonnen was. Zelf ben ik ook 3-4 weken te vroeg geboren. Maar toen zij hier last van kreeg werd ik 3 dagen later geboren.
    Wat is jullie ervaring hierin? Of zegt het helemaal niks?

2. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb al lekkende borsten vanaf week 20 en ik denk dat dat niet zoveel zegt. Ze zeggen vaak dat je lichaam zich wel klaar aan het maken is.

3. Minie79

Minie79 Lid

Sep 8, 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Geen idee of dit houdt dat de bevalling snel inzet. Ik heb er van een dag of twee ook wat last van, maar het is echt nog weinig.

4. Sahara

Sahara Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap had ik er helemaal geen last van pas toen ik bevallen was begon het te komen, en ik heb uiteindelijk 1jaar en 5 mndn en een aantal dagen borstvoeding gegeven :D dus ik denk dat het per vrouw of per zangerschap verschilt.

Liefs

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Met de eerste begon ik ook iets te lekken met zes maand.
    Met de tweede pas na ruim zeven maand.
    En nu nog niks.

Eerlijk gezegd denk ik het niet dat het al iets met de bevalling te maken heeft. Maar het feit dat jezelf vroeger geboren bent, zou dat wel kunnen zijn. Hoewel... reken er maar niet teveel op, straks loop je nog twee weken over en dan valt het zo tegen :p

Share This Page