Geen echte schoppen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by guusje27, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik lees overal dat de kleine nu wat minder ruimte heeft en daardoor minder schopt, maar dat als ie schopt het vaak hard doet. Dat gebeurd bij mij dus niet. Wel voel ik haar bewegen maar geen echte schopjes.... Moet ik me nu zorgen maken? Of heeft iemand hetzelfde?

2. Meara

Meara Niet meer actief

Mijn eerste schopte ook niet echt meer vanaf week 31. Waren eerder duwen die ik kreeg. Of het voelt als draaien, maar echt die raken schoppen was niet vaak

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Meis.. Ik heb hetzelfde! Ze schuift nu bij mij.. En af een toe een trap. Soms doet die trap niet eens pijn.. Dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor:)

Je moet haar wel dacht ik min 10 keer per dag voelen..

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik ben overdag meestal wel druk met van alles bezig...ik merk dan niet echt dat ik haar voel bewegen...zodra ik rustig gan zitten op de bank, of in bed ga liggen s'avonds voel ik haar bewegen. Ik had gisteren ook weer even met de doptone geluisterd omdat ik haar zo'n tijd niet gevoeld had...maar een duidelijk hartje hoorbaar. Dus dan zal ze wel wat rustiger zijn?

5. Sappie25

Sappie25 Actief lid

May 19, 2010
    386
    0
    16
    Hier ook hetzelfde......ik voel haar inderdaad draaien....schuiven.....dat gevoel, maar het echte duw en trapwerk is voorbij!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik ben overdag ook vaak bezig en voel ik haar niet.. Ja soms wel eigenlijk.. maar niet veel...

Bij ons is ze in de avond ook echt lekker druk bezig!! En als ik op bed lig even.. maar daarna gaat ze gelukkig ook slapen..

Dus denk niks om je zorgen over te maken.. Ik doe het in ieder geval niet:p

7. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik voel onze man al een tijdje vooral duwen, alsof hij zich uitrekt. Echt trappen en schoppen bijna niet meer.

8. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

Mar 17, 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    En met dat laatste moet je dus oppassen, dat je zelf met de doptone aan de slag gaat als je je kindje minder voelt. Waarsch. is er niets aan de hand, maar je kunt dan beter de VK bellen. Dat zelf luisteren als je het minder voelt is 1 van de redenen waarom artsen in de UK afwillen van de vrij verkrijgbare angelsounds enzo..

Kan het artikel even niet meer vinden via google, maar was dus een verhaal van een vrouw die haar kindje minder voelde, zichzelf geruststelde met de angelsound, vervolgens een paar dagen later toch naar het ziekenhuis moest en dat er dus wel degelijk iets aan de hand bleek te zijn.

Geen antwoord op je vraag, maar ga dus zelf geen diagnoses stellen omdat je wel een hartje hoort, beter een keer teveel naar de VK dan te weinig....

9. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,045
    2,182
    113
    Brabant
    ik ben het met bovenstaande eens!!! ik luister nu ook eigenlijk niet meer.

Minder voelen kan wel eens zijn, maar is het echt minder dan normaal, dan moet je echt eventjes je vlos bellen!

Hier trouwens ook geen schopjes, maar meer "kontjedraaien" ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    En sinds vandaag: grote teen achter mama's ribben proberen te stoppen. Zo voelt het in ieder geval..

Share This Page