Ik ga net naar de wc, en er zit bloed op het papiertje roze/rood... Wij hebben vandaag wel gemeenschap gehad, maar na de tijd was er niets aan de hand. Een ongesteldheid zou ook nog niet kunnen, dat is de 19e pas!! Help me uit de brand........hebben jullie een idee???
kan zijn dat er een klein adertje bij jou of je vriend is geknapt of dat er een klein wondje is ontstaan. Hebben we meer meiden last van. Zou me er nu geen zorgen over maken hoor!
ik sluit me aan bij ikendekleine , misschien een adertje , wat ook nog zou kunnen is een eventuele innestelingsbloeding ...over 4 dagen zal je het weten suc 6 asjuh
Kan het niet zijn dat je gewoon ongesteld bent geworden? als dat het niet is dan misschien innestelingsbloed, nou dan worden het nog spannende dagen voor je!!! Veel succes!!!!
Nee een ongesteldheid zou nog niet kunnen, die is volgende week pas (met een cyclus van 32) Dus dat zou wel heeeel vroeg zijn. Het is ondertussen ook opgehouden, dus het was een paar uur. Ik hoop natuurlijk dat het een innestelingsbloeding was Maar jullie hebben er meer kijk op dan ik, zit ik een beetje goed qua dagen en innesteling enzo??
Oja nog ff wat vergeten....ik had al een hele tijd getempt, heb ik nu dus ook gedaan, en hij is 37,72 misschien zegt dit iets??
is dat de ochtend temp. rectaal gemeten? nou als dat zo is en die blijft de komende dagen hoog dan zou het een goed teken kunnen zijn...of een innestelings bloeding uren duurt humz dat weet ik niet psies......tsjah meid en verder is het toch gewoon afwachten ...hoe sj*t het ook is greetz asjuh
Je ongi hebt je zelf niet in de hand he!!? Mischien heb je nu een korte cyclus..dat kan toch? Hoe lang ben je al van de pil af of ander voorbehoedsmiddel. En wat zijn de cyclussen van de afgelopen tijd?
Nee jammer genoeg hebben we het niet allemaal zelf in de hand he? Dan waren we allemaal al zwanger geweest Ik ben ondertussen al ruim 3,5 jaar gestopt met de pil, in die tussentijd is mijn dochter geboren, en ben niet weer begonnen met de pil, maar we hebben een condoom gebruikt. En idd ik temp altijd rectaal en s'ochtends. Normaal is ie rond de 36,9 en de afgelopen week was hij 37,3 tot dus nu 37,7. Mijn laatste vier cyclussen waren: 16 dec. 14 jan. 15 febr. 18 mrt. Ik weet ook dat ik toch niet anders kan dan afwachten, maar als je zoiets weer overkomt dan blijft het toch tussen de oren zitten he?
Zou misschien wel eens een innesteling kunnen zijn. Kun je bekijken me de calculator hier links in het menu. Hoop voor je dat het met innesteling te maken heeft.
Ik hoop het ook, maar ik ben er bang voor Ik had sinds vanochtend van die ongie krampen, en vanmiddag had ik weer hetzelfde als gister...een klein beetje bloed (heel licht). Na een uurtje was het alweer over.........dus ik snap er nu helemaal niets meer van