HELP: bloedbad

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by brigitte22, Dec 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord..... fijn om te horen dat het niet zo erg is om nog een weekje te moeten wachten....

Het is ook niet veel dat bruine dat ik heb en het ziet er de laatste dagen ook echt uit als koffie met een flinke scheut melk zeg maar.....

Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden maar mijn temperatuur blijft nog zo mooi hoog en mijn borsten doen de laatste dagen ontzettend zeer.... Heb ook steeds het gevoel dat er beneden van alles uitkomt maar er komt niets.... heel raar....

Ik laat hier in ieder geval even weten wat er bij de huisarts uit komt.... Maar mocht ik dan wel zwanger zijn dan gaan ze niet kijken inwendig?

Kan een geirriteerde baarmoedermond ook wat langer klachten geven?

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord..... fijn om te horen dat het niet zo erg is om nog een weekje te moeten wachten....

Het is ook niet veel dat bruine dat ik heb en het ziet er de laatste dagen ook echt uit als koffie met een flinke scheut melk zeg maar.....

Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden maar mijn temperatuur blijft nog zo mooi hoog en mijn borsten doen de laatste dagen ontzettend zeer.... Heb ook steeds het gevoel dat er beneden van alles uitkomt maar er komt niets.... heel raar....

Ik laat hier in ieder geval even weten wat er bij de huisarts uit komt.... Maar mocht ik dan wel zwanger zijn dan gaan ze niet kijken inwendig?

Kan een geirriteerde baarmoedermond ook wat langer klachten geven?

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Een geirriteerde baarmoedermond kan inderdaad langer klachten geven, moet ook even bijkomen... Maar kan geen kwaad. En als je toch zwanger zou zijn kunnen ze eventueel ook gerust met een speculum vaginaal kijken. Dan zien ze meteen of er nog een andere oorzaak kan zijn voor je klachten. Veel succes in ieder geval.

Groetjes Brigitte

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dank je wel! Ik ga proberen het nog een weekje vol te houden..... Ik ga er niet meer vanuit dat het voor een eventuele ongesteldheid nog over zal gaan.... maar vervelend is het wel...

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Heb vanavond bij thuiskomst getest en heel snel en overduidelijk twee streepjes..... had ik niet verwacht na al dat rare gedoe met dat bruin verlies....

Vanmorgen toevallig net voor dinsdag een afspraak met de huisarts gemaakt.....

kan het zijn dat de boel doordat ik zwanger ben misschien opgeruimd wordt?

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Gefeliciteerd! Wellicht zijn het nog restanten geweest van een innestelingsbloeding. Want aan opruimen doet de baarmoeder niet als ie net bezig is een zwangerschap erin te houden. Of er is een vaatje geknapt. Wanneer je zwanger bent is alles goed doorbloed daarbinnen en kan er soms bij het minste of geringste zo'n vaatje knappen. En soms heb je in de zwangerschap wel eens een onverklaarbare bloeding. Als het steeds maar een beetje is, is het niet erg.

Succes bij de dokter dinsdag.

Groetjes Brigitte

7. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dank je wel.... ik moet zeggen dat het de afgelopen dagen steeds beter gaat... nu eigenlijk bijna niets meer.. af en toe dat je denk hmm is het nog wat lichtbruin of niet maar lang niet meer overduidelijk... Voor de zekerheid dinsdag nog even langs de huisarts maar heb goede hoop dat het nu klaar is......

Ik laat het in ieder geval nog wel even weten. Jullie heel erg bedankt voor jullie info en adviezen! Heerlijk dat jullie dat willen doen voor ons!

Een gelukkig 2007

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Dacht dat het over was maar vanavond ineens weer wat heel licht bruinverlies... ik moet zeggen dat ik er erg onzeker van word.... Weet dat zolang het bruin is dat het oud is en helemaal niets zegt... maar toch?!

Kun je al eerder een echo krijgen bij zoiets of niet?

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ben vanmorgen even naar mijn huisarts geweest maar die kon niet veel doen. Heeft geprobeerd met gerust te stellen dat het waarschijnlijk nog van de innesteling komt.... En dat zolang het geen helder roodbloed is ik me niet al te veel zorgen moet maken.

Daarna ook even met de VK gebeld en mag over 13 dagen komen.... tot die tijd is het afwachten omdat ze nog weinig kunnen doen.... ik ga proberen er maar wat van te genieten en er het beste van te hopen...

Ben immers ook zwanger geworden ondanks dat oude bloed dus waarom zou die kleine het nu ineens niet meer doen...

Maar kun je een aantal dagen last hebben van 1 innestelingsbloeding? En kun je dat meerdere keren hebben?

Share This Page