na 8 weken gynacoloog

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Corinne348, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

May 9, 2008
    268
    0
    0
    Hoi iedereen,

Nou ik durf het nog steeds niet geloven maar ik ben echt zwanger. Ik heb er veel last van ben erg misselijk en mijn borsten zijn erg gespannen maar ik mag natuurlijk niet klagen.

Doordat ik medisch een probleem ben (hoge bloeddruk en depressief) zit ik aan de medicijnen in overleg met mijn psychiater (heeft gelukkig geen gevolg op het kindje) daardoor word ik gelijk doorverwezen naar de gynacoloog .

Ik ben dan 8 weken zwanger (als alles natuurlijk goed gaat) wie weet ongeveer wat ze dan gaan doen bij de gynacoloog.

Groetjes
    Corinne

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Waarschijnlijk zal hij een intakegesprek met je voeren en met een beetje mazzel gelijk een echo maken!

Succes meid! Ik krijg woensdag bij de gyn mijn 1e echo en ben dan 8,5 weken. Spannend allemaal he?!

3. Niet meer actief

Ik loop ook vanwege medische indicatie bij de gyn.
    De eerste afspraak deden ze hier eerst een echo maken, en toen die goed bleek gingen ze de intake verder regelen. Wat vragen beantwoorden, bloeddruk meten enzo.

Met 8 weken heb je in ieder geval al een mooie echo hoor :)

Liefs en succes!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

Sep 5, 2007
    6,944
    83
    48
    thuis
    Ik liep ook bij de gyn ivm medicijnen voor te hoge bloeddruk. En kreeg ook bij 8 weken een inwendige echo en formulieren mee om bloed te laten prikken maar het intake gesprek werd 2 weken later bij de vk in het ziekenhuis gedaan. Ik heb wel heel veel echo's gehad omdat ik bij de gyn onder behandeling was.

Share This Page