Nou omdat mijn menstruatie totaal niet goed doorzette, toch maar een test gedaan. Er verscheen een licht tweede lijntje. Vandaag zette mijn bloeding door dus nog een test heeft geen zin meer denk ik. Maar hoe kan dit en moet ik me laten onderzoeken? Nu is de teleurstelling nog groter..
Wat vervelend voor je. Ik snap dat je erg teleurgesteld bent! Mogelijk is het een vmk (vroege miskraam), dat houdt in dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar dat de innesteling niet goed is gegaan en je dus toch een bloeding krijgt. Sterkte!
Nog een test heeft wel zin hoor! Bij mijn dochter ook 2 keer een beste bloeding gehad.. Ik zou verder nog even rustig blijven denk ik.. Je zit in ronde 4 zie ik in je onderschrift.. Moeilijk he dat hopen
Ja ik zou morgen nog een testje doen hoor kan geen kwaad en je kan altijd een bloeding krijgen dat zegt niks over het verloop van een zwangerschap, wel balen even he' en even onzekerheid. hoop voor je dat je als nog zwanger bent meid.
Oh dat lijkt me ook eng en spannend Dani. Misschien een gewone bloeding. Vaak merk je wel een verschil tussen mentruatie en een innestelingsbloeding. Bij menstruatie heb ik je vaker last van buikkrampen ed...Voel je je ongesteld? Een innestelingsbloeding kan met bruin en rood bloed dus dat maakt het lastig. Ik zal voor je duimen! Sterkte!
Lieve dames, Bedankt voor jullie opbeurende woorden. Was toch redelijk van slag. Ik voel me helaas echt ongesteld noa...de pijn in mijn borsten is ook meteen weg. Hopelijk is het voor jullie ook gauw raak. Liefs