2de echo :D

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tienagemum, 15 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Heey,

kheb vandaag men tweede echo gehad en alles was goed :D

Wat ben ik blij! nu kan ik echt niet meer geloven dat er nog iets kan mis gaan in een aard van een miskraam , of is die kans er nog steeds?
    De vk zei dat alles super was en dat hij/zij het helemaal super deed :D:D

Xx.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

houd er rekening mee dat er ALTIJD iets mis kan gaan, hoelang je ook zwanger bent

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Rox: maar eigenlijk geld dat dan ook na de geboorte etc. Ik kan me wel voorstellen dat er een beetje een last van je schouders af valt wanneer een echo in de 11e week goed zit. Tuurlijk kan het misgaan, maar dat kan het na de geboorte ook...

Geniet er lekker van, meis!

4. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Jah tuurlijk kan er altijd iets mis gaan , mar is de kans nu al niet wat kleiner?
    Het is inderdaad waar, het was zoo fantastisch om te zien dat alles goed was :D nu ben ik tog wel héél dicht bij de 12 weken grens en als de echo dan zegt alles prima dan ben ik wel super blij :D:D

Xx.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

lekker gaan genieten hoor en inderdaad er niet meer vanuit gaan dat er iets fout kan gaan

gefeliciteerd met je goede echo

groetjes nathalie ;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gefeliciteerd meid :) en idd je zit echt een heel stuk veiliger nu :) dat is al zo als je het hartje eenmaal hebt zien kloppen :) . Zelf mag ik dinsdag weer :) ik kijk er echt naar uit! Net als jij vind ik dat een bevestiging dat als het dan goed is, dan is dat helemaal super en kunnen we echt naar de toekomst gaan kijken en in januari lekker gaan shoppen. Hoewel we gisteren al -via marktplaats- een box gekocht hebben :) ik kon het niet laten...

7. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Jah het is gewoon zo een geruststelling van alles is goed ik keek er ook helemaal naar uit!
    En jah ik ga morgen al eens gaan shoppen :D en dan de komende maandan nog veel voor men kleintje :D

Xx.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met je goede echo meid, heerlijk gevoel he :D
    De kans dat het nu misgaat is aanzienlijk kleiner geworden, dus gewoon lekker gaan genieten want die 9 maanden zijn zo voorbij!
    Shopse!

Deel Deze Pagina