HELP...Bloedprikken en HCG waarde??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ukkie88, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    ik ben zo bang dat ik gewoon schijnzwanger ben en dat alleen door die stomme testen maar ik heb een afspraak gemaakt bij de ha maar zit nu heel erg te twijfelen om hem te gaan annuleren voordat ik voor gek sta.... Ik ben er helemaal klaar mee!!!! ooit zal ik een knal test in handen hebben, maar moet nog even geduld hebben :(
     
  2. Jetje76

    Jetje76 Bekend lid

    15 feb 2009
    617
    0
    0
    Wat een onzekerheid Cyntje. Ik kan me je frustratie goed voorstellen :(:(
     
  3. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Ik denk ook niet dat het veel nut heeft om naar de huisarts te gaan. Niet omdat je dan voor gek staat hoor, want dat is absoluut niet zo. Ik zou toch maar gaan accepteren dat je niet zwanger bent.

    Je lichaam kan je goed voor de gek houden, vooral als je iets heel graag wilt.
     
  4. Loe

    Loe Niet meer actief

    cyntje waarom haal je geen kruidvat 2 voor 5 euro test? die zijn zo ontzettend duidelijk! (sorry als dit al gevraagd is en ik iets gemist heb......)
     
  5. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Ik moet echt heel veel moeite doen om bij een kv te komen :( ik wou heel graag dat er in de buurt zit.

    :( Maar wat zeggen de andere dames, afspraak doorlaten gaan bij de HA of afbellen???? :(
     
  6. Nikske89

    Nikske89 VIP lid

    3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Laten doorgaan, baat het niet dan schaad het niet!
     
  7. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou idd ook gewoon naar de dokter gaan hoor meid
    het word tijd voor wat duidelijkheid toch?
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    ik slaap er nog wel een nachtje over maar denk dat ik beter wel even kan gaan krijg ik misschien eindelijk duidelijkheid...ik zit nou gewoon met tranen in me ogen en heb echt zin om te janken!!!! :(
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je moet sowieso doen wat jij wilt.
    Extra testen lijkt me overbodig (bloedtest is het meest betrouwbaar).
     
  10. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    heb het er even lekker uitgehuild :) me vriend snapte er niks van natuurlijk maar ik ga maar wel gewoon naar de ha....
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Goedzo! Daar zullen ook wel weer wat tranen vloeien vrees ik maar dan ben je het maar kwijt en weet je waar je aan toe bent.
    Ik hoop dat je een beetje begripvolle ha hebt en er met een beter gevoel weg komt dan je nu hebt.
    Elmo

    Nee, mannen begrijpen dit soort dingen vaak niet zo heel goed nee ;)
     
  12. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    thanks elmo ik hoop dat deze ha ook een beetje begripvol is, maar ik heb een vervanger omdat mijn ha op vakantie is :( dus zit ook nog eens ermee dat ik die hele ha niet eens ken....maar mijn vriend wilde dat ik vanmorgen nog een testje deed, die is gister wel helemaal speciaal daarvoor naar het kv gereden ,aar op die test verscheen echt wel een duidelijke streep :( Ik kan er helaas geen foto van maken maar deze verscheen binnen de afleestijd...snap er nou echt niks meer van :( waarom moeten die testen mij altijd in de maling nemen en valse uitslag geven :(
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, ik zag het in je andere topic (zal ik die maar sluiten....het is niet de bedoeling dat je er twee op na houdt).
    Je kunt denk ik het beste naar de ha gaan (wie dat is maakt natuurlijk niet zoveel uit) en de situatie uitleggen, gewapend met de positieve test van vanmorgen.
    ELmo
     
  14. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    thanks elmo en sorry voor de dubbele, zal er rekening mee houden :)
    Maar ik heb vandaag om 11 uur een afspraak bij de ha. Maar ik dacht serieus dat je niet vals kon testen met die 2 voor 5 van de kv :( En ik neem zeker de test mee!
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    In principe kan je ook niet vals testen. Ze reageren op hCG.
    Maar....ik weet niet of je een paar maanden terug de testen bij Kassa (ofzo) hebt gevolgd en dat was toch best wel triest.
    Er waren zelfs testen bij die bij een man positief aangaven...dus vandaar mijn slag om de arm altijd.
    Ik was blij dat wij toen een bloedtest kregen die hartstikke goed was.
     
  16. Nikske89

    Nikske89 VIP lid

    3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Cyntje1988,

    Ik denk nog steeds dat er iets mis is gegaan met je bloeduitslag, vooral omdat de assistente zegt dat er geen waarde bij staat, dat kan gewoon echt niet! Meid als de zwangerschapstest weer een tweede lijn aangeeft dan laat je zometeen alsjeblieft niet afschepen bij de dokter! Je hebt alle recht om te weten waar je aan toe bent. Ik hoop zooo voor je dat je zwanger bent! Ik zal voor je duimen en ik hoop dat je daarna hier even laat weten hoe alles gegaan is.

    Heel veel succes en een dikke knuffel!!!!!
     
  17. Nessy

    Nessy Fanatiek lid

    27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hebben ze de kwantitatieve of kwalitatieve HCG geprikt?
    Want dat kan heel wat uitmaken.Bij de kwantitatieve hcg dan
    checken ze het exacte HCG getal in je bloed en bij kwalitatieve
    hcg dan checken ze of het hoger dan een bepaald getal is en dan
    pas zeggen ze dat je zwanger bent.Bijvoorbeeld 25 of hoger.(is per
    lab verschillend)Was je HCG 20 dan was de kwalitatieve hcg dus negatief.
    Bij de kwalitatieve hcg bloedtest word niet het getal bepaald maar gewoon
    of je meer dan 1 bepaald getal hebt.Meestal is dat dus 25 of 50.
    Ben benieuwd wat de arts zegt straks maar vraag even na wat
    ze exact hebben geprikt.En inderdaad wat men al zei...
    neem je test mee en laat het zien desnoods laat ze daar terplekke
    ook een urine test doen.Dus even niet drinken totdat je daar bent.
    Wat een onzekerheid allemaal......
     
  18. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    jeetje wat een gedoe ik heb nog nooit een valse test gehad met kv test ik hoop dat je vandaag meer duidelijk hebt en dat je weet waar je aan toe bent sucees en hou ons op de hoogte
     
  19. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    thanks meiden voor jullie berichtjes :) ik wordt ook echt niet vrolijk van al die onzekerheid! En ik ga me zeker niet aan de kant laten zetten bij de ha zo want ik wil duidelijkheid! En ik zeker vragen waar ze nou op getest hebben, want daar geloof il dus ool niks van. Maarka we gaan het meemaken. Ik ben zo zenuwachtig en ik laat jullie zeker weten als ik klaar ben ;)
     
  20. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    en ben je al geweest ben zo nieuwschierig ik hoop goed nieuws:)
     

Deel Deze Pagina