HELP...Bloedprikken en HCG waarde??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ukkie88, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

    Nikske89 VIP lid

    3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    En cyntje al terug? Ben zo benieuwd wat ze hebben gezegd, ik hoop echt voor je dat je vanaf vandaag een zwangerschapsbanner als handtekening mag instellen!!!!
     
  2. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan bij de arts.
    hopelijk laat je het ons snel weten meid ;)
     
  3. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    sorry meiden dat jullie zolang moesten wachten maar ik kreeg gelijk allemaal onderzoeken en een echo :D meiden ik ben zo blij :D want ik ben gewoon al 11 weken zwanger :D:D jjoooeeepppiiieeee
    Ik moet wel zeggen dat ik nogg een eetje inshock ben
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat :$ 11 weken al?
    tsjonge zeg wat goed :D
    dat ze dat niet in het bloed hebben gezien zeg
    wat een goed nieuws meid
    je zult je wel geweldig voelen :):)
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hahahahah!
    Wat zei ik jou!
    Als blijkt dat je wel zwanger bent, dan ben je in elk geval al een heel eind!

    Heb je die kwibus nou gevraagd wat ze in Godsnaam voor een hCG test hebben gedaan?
    Hier zou je toch pislink van worden! Denk je dat je goed zit bij een arts / assistent!

    Fijn dat het in dit geval een super goede afloop heeft en je toch zwanger bent! De 12 wk al bijna voorbij...geniet ervan meid!
    Heb je een mooie echofoto meegekregen?

    Elmo
     
  6. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    mijn dag kan niet meer stuk!!! Het liefst ga ik het vieren met champagne maar helaas mag dat niet :D
     
  7. Nikske89

    Nikske89 VIP lid

    3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #47 Nikske89, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    Hey Cyntje

    Echt geweldig!!! Ik had al zo'n voorgevoel. Meid je bent gewoon al bijna door de 12 weken heen. Heerlijk toch. Maar wat een shock zal dat geweest zijn. Ben ontzettend blij voor je.

    Maar wat heeft die assistente in vredesnaam met die uitslag gedaan?!?!? Ik zou gek geworden zijn. Als ik dat bij een van mijn patienten had gedaan zou mijn baas razend zijn op me!

    Maar goed jullie zijn zwanger, meid geniet ervan ook gefeliciteerd voor je mannetje natuurlijk!
     
  8. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    wat geweldig ben zo blij voor je !!!!! en al lekker bijna 12 weken dat is nog eens goed nieuws nou meid geniet er lekker van
     
  9. anna123

    anna123 Fanatiek lid

    12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ooo wauw wat een goed nieuws!!! 11 weken al! Wat moet jij gelukkig zijn meid!!!Je gevoel zat dus toch goed! Tjeeee....en wat een rare assistente zeg...maar maakt niet uit! Belangrijkste is...JIJ BENT ZWANGER!!!!!! en al bijna door de rotste periode heen!:D
    xx
     
  10. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Thanks meiden :D ik ben ook zo blij kan het nog niet helemaal geloven :D ik belde me vriend op en die dacht dat ik een grapje maakte hahaha maar nu geloofd hij het wel :D
    Maar ze hadden me bloed gecheckt op ziektes etc. dus jah...fout van het ziekenhuis, had de assistente ook wel even kunnen zeggen maar dat maakt mij allemaal niks meer uit :D
     
  11. anna123

    anna123 Fanatiek lid

    12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    nee idd... meid..lekker genieten nu! Je bent gewoon al uit de gevarenzone!! woehoeeeeeeee!!!

    x
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heb je een foto meegekregen? Wanneer ben je uitgerekend?
    VK al gebeld?
    Owwww...gewoon al zeker 11 wk! Echt super voor jullie!
     
  13. Nikske89

    Nikske89 VIP lid

    3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee cyntje ik kan me voorstellen dat het je niet meer uitmaakt. Je vriend zal het wel jammer hebben gevonden dat hij niet bij de echo was of niet? Mja wie had dit dan ook verwacht.

    Meid ben maar blij dat je toch naar je huisarts bent gegaan. Nu nog een leuke banner maken. Kun je je voorstellen dat je over 9 weekjes al de 20 weken echo hebt haha! Geniet lekker van het goede nieuws!
     
  14. Nessy

    Nessy Fanatiek lid

    27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!! :D:D:D
     
  15. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Me banner heb ik al :D daar kan ik natuurlijk niet mee wachten :D ik ben zo gelukkig :D ik heb gelijk de VK gebeld en ik heb ook een foto mee gekregen :D die gaan we natuurlijk inlijsten :D ik wil het zo graag van de daken afschreeuwen nu :D

    Maare dit is voor ons de eerste hoe en wat nu verder??? Ik heb geen idee :( de vk zal het allemaal ook wel gaan vertellen maar ben wel nieuwsgierig hoe en wat :D
     
  16. claartje30

    claartje30 Bekend lid

    31 jan 2009
    573
    0
    0
    wauw gefeliciteerd meis.. super goed nieuws!!
     
  17. Bri

    Bri Niet meer actief

    Hoe nu verder?
    In de eerste plaats: lekker blij zijn! (in de tweede en derde plaats ook; voor al dat praktische geneuzel is nog tijd zat..)

    Dan: inschrijven bij de kraamzorg en eventueel kinderdagverblijf.

    Ik neem aan dat je al weet wat je wel en niet moet eten (geen rauw vlees, geen zachte kaas van rauwe melk, geen lever, niet te veel leverproducten). Kijk maar even op voedingscentrum.nl.
    Foliumzuur heeft volgens mij geen toegevoegde waarde meer bij 11 weken; vitamine D kan wel - al heb je die in de zomer misschien helemaal niet nodig.

    Bedenken aan wie je het allemaal wilt vertellen en in welke volgorde (of heb je al een vliegtuigje met reclamesleep gehuurd? kan me zó voorstellen dat je het van de daken schreeuwt, met deze hele voorgeschiedenis).

    Verder hoef je nog niet zo veel. Even een afspraak maken bij de vk voor je volgende controle, waarschijnlijk heb je dat al gedaan.

    Nogmaals: Lekker blij wezen!!
     
  18. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Dat blij zijn gaat ons HEEL goed af hahaha :D ik zit met een glimlach op me mond en die wil er niet af hahaha :D
    Ik heb net gehoord inderdaad wat ik wel en niet mag eten en drinken etc. foliumzuur hoefde ik nier meet zeiden ze
    En ik zou inderdaad bijna een vliegtuigje huren met een spandoen erachter en dat over heel Nederland laten vliegen hahaha maar laten we dat maar niet doen.
    Maar ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk zij ging me vanmiddag even terugbellen daarover :( heb geen idee waarom maar oke
     
  19. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Ik heb een afspraak bij de vk voor volgende week vrijdag :) ben zo benieuwd. Het is nu wel een beetje doorgedrongen en nou vindt ik het eng?!
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Deze warrigheid in je hoofd duurt w.s. een paar dagen. Dan ben je ook zo bijgebabbeld hoor, zo heel veel stelt het allemaal ook nog niet voor in het begin. Veel dingen doe je later in de zwangerschap.
    Die eerste 12 wk zijn meestal de weken waarin meiden juist denken ik zou van alles willen maar het is overal nog te vroeg voor :D
     

Deel Deze Pagina