HELP...Bloedprikken en HCG waarde??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ukkie88, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wow wat een wonder!! :D Gefeliciteerd! Geniet maar lekker op je roze wolk! :D


    Wat ik nu niet snap is waarom je CBtesten en andere testen zo onduidelijk waren als je al 11 weken zwanger bent?! Waar zou dat aan kunnen liggen? :( Echt bizar!
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Huh, hoe kan dat nou?! Gefeliciteerd! Jeetje, dat is schrikken, zeg...
    Heb je in al die weken nooit een duidelijk positieve test gehad?
     
  3. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    cyntje geniet er lekker van meid.

    wat super dat je toch zwanger bent.

    hoop dat je snel van de schrik bekomen bent.
     
  4. Nonja

    Nonja Fanatiek lid

    12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    WAUW!!!!! Wat super gaaf voor je!! Ga lekker genieten meid en vergeet al die onzekerheid van hiervoor. Je bent gewoon al bijna 12 weken zwanger! X
     
  5. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    thanks meiden :D ik heb nooit een duidelijke test gehad tot gister ochtend bij de ha hadden ze ook nog getest en die was ook heel duidelijk. Ze hebben geen idee hoe dat kan het enige wat ze konden bedenken was dat ik de testen misschien niet helemaal goed had gedaan te lang of te kort in de urinestraal gehouden. Dus ik ga het vandaag of morgen nog een keer doen, maar dan door het op te vangen in een potje :D i
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou, als het daar door komt zou ik het wel een super stunt vinden! Aangezien de beschrijven in Jip en Janneketaal is ;)
     
  7. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Wat bloedtesten betreft heb ik geen ervaring, maar de een test toch echt later posi dan de ander hoor..

    Ik testte bijv. bij de eerste pas positief toen ik 3 wk overtijd was bij een cyclus van 35 dagen.. de termijn klopte wel met cyclus.. bij de tweede met 13 dagen overtijd pas posi.. daarvoor steeds negatief..

    bij de derde 4 dgn VOOR nod al positief en nu 2 dagen voor nod positief..dus het verschilt en per persoon en per zwangerschap..

    Ik geloof er gewoon niets van dat je positest met zoveel verschillende merken en dan niet zwanger ozu zijn.. las ergens anders dat de kv test trouwens wel een dikke tweede streep gaf??? heb je inmiddels een foto kunnen maken???

    hoe dan ook...je slijm kan heel goed... komt bij een prille zwangerschap veel voor...kan ook beginnende ongi/vmk zijn..dus daar kun je niet zoveel mee..dat is ook het lastige van alles.. een duidelijke test en/of een goede echo geeft pas zekerheid meis..

    SUCCES!!!
     
  8. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dussss misschien moet ik eerst alles lezen voordat ik reageer..whhahahaha



    GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!.. wist t wel....hihihihi.. en al 11 wk.. dat had toch niemand kunnen denken.. super zeg..

    maar euh. snap ik t nu goed.. is ukkie ook cyntje of ben ik nu abuis????
     
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Volgens mij is Ukkie88 en Cyntje88 inderdaad dezelfde persoon. Waarom schrijf je onder twee nicknames mee?:(
     
  10. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Volgens mij heeft ze haar naam gewoon gewijzigd. :) Omdat ze nu zwanger is wil ze liever ukkie heten? (weet niet of ik gelijk heb :p)
     
  11. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oke.. nou super iig...
     
  12. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    saphira heeft gelijk met me nickname ik heet nu gewoon ukkie en de andere bestaat niet meer ;) maar ik heb nu weer een hele lichte streep :( Snap er niks van...ik hoop dat het goed zit....
     
  13. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ophouden met testen nu, want dat heeft nog weinig zin. Als de echo aangeeft dat je 11 weken zwanger bent en alles goed is, dan moet je daar vanuit gaan. Je HCG daalt naar mate je langer zwanger bent.
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Grrrr..niet meer testen inderdaad.
    Je weet toch dat het in jouw geval niet betrouwbaar is.
     
  15. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    ik test ook niet meer, maar waarom teste de ha test en kv test dan wel duidelijk??? Maarja dat zal wel.
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    De echo telt!
    Niet meer testen, lekker zwangeren en over een aantal weken aftellen naar je bevalling :D
     
  17. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    daarom dat is zo :D ga nu ook er lekker van genieten. Echt leuk elk dingetje dat ik voel of waar ik last van heb denk ik gelijk dat komt gelukkig door onze kleine :)
    Maar de bevalling zie ik nu echt nog niet zitten, draait waarschiknlijk wel bij. Maar momenteel schijt ik alle kleuren van de regenboog hahaha
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wat er in gaat... moet er ook weer uit.
     
  19. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    hahaha ja dat wel :) maar ik denk en hoop dat ik tegen die tijd niks lievers meer wil :D
    Trouwens mijn vriend wil zich ermeer in verdiepen (ik ook hoor :)) hoe kan dit het beste? Met boeken ofzo en zo ja welke zijn aan te raden?
     
  20. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    bedoeling ik trouwens over de zwangerschap ;)
     

Deel Deze Pagina