Nog niet ongesteld!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ladylittleangel, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb op 14 oktober mijn mirenal eruit laten halen, daarna 4 dagen ongi geweest...
    Vorige week vrijdag was mijn NOD als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen, maar nu nog niet ongesteld!!!
    Ben dus al 1 week overtijd maar negatieve testen....gisteren voor t laatst getest, maar spierwit helaas....

Iemand ervaringen of tips of advies?

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    het kan zijn dat je zonder de anticonceptie een onregelmatige cyclus hebt.
    Ik zou de HA bellen, leg het uit en hopelijk kan hij je helpen.

liefs

3. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    De bloeding die je gehad hebt na het verwijderen was hoogst waarschijnlijk geen ongesteldheid, maar kwam door het verwijderen. Bij mij heeft het drie maanden geduurd voordat ik echt ongesteld werd na het verwijderen van mijn Mirena spiraal! Erg frustrerend, maar het wachten werd beloond! Gelijk de eerste ronde ben ik zwanger geworden.

Helaas moet je even geduld hebben. Ik heb uiteindelijk wel pillen gehaald bij de Etos om je cyclus te stimuleren. Daarna werd ik binnen twee weken ongesteld. Misschien toeval, maar baat het niet dan schaad het niet!

Heel veel succes!

4. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Kan inderdaad lang duren. Ik heb 82 dagen moeten wachten, maar toen was het er uiteindelijk ook. Ik heb aan de 1e ronde 5 zw testen versleten, allemaal witter dan wit :). Achteraf gezien viel het wel mee maar op het moment zelf duurt het heeeel lang omdat je niet weet wanneer het komt. Ben de dag dat ik 's avonds ongesteld werd eerst nog naar de huisarts geweest omdat het zo lang duurde. Die heeft mij naar de fertiliteitsarts doorgestuurd. Daar was ik vandaag. Zij gaf ook aan dat het lang kan duren. Je lichaam moet het zelf weer oppakken. Ben nu wel begonnen met Etos Zwanger Worden pillen. Kijken hoe deze cyclus verloopt.
    Sterkte in ieder geval, ik weet dat het lang kan duren :x

5. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Welke pillen zijn dat?

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Die pillen waren denk ik 'zwanger worden' van etos?
    Die ondersteunen ook je cyclus en stimuleren het.

succes Lady!
    Bij mij duurde het ook een tijdje voor ik ongesteld werd (43 dagen eerste keer)

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook nog steeds niet.. Zo irritant! Heb nu ruim 4 weken geleden de mirena laten verwijderen en ook al een test gedaan. Ik voel van alles maar kan er helemaal niks mee;)
    Ik hoop nu zo op een ongi, weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kan daarna gaan temperaturen ofzo. Frustrerend dit!!!

Deel Deze Pagina