Ik vraag me af wat jullie vinden? Hebben jullie zelf al versiering in huis gehaald voor als jullie zoon/dochter geboren wordt? Of verwacht je van vrienden/familie dat die voor het huis en in het huis de versiering doen. Bij mijn vorige bevalling heb ik een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen en bij thuis komst was alles binnen en buiten versierd. Alleen vraag ik me af of dit altijd de gang van zaken is? Of is het raar als ik zelf ook een raamsticker en slingers haal? Graag jullie ervaringen en meningen hierover.
wij hebben het zelf gedaan. opa heeft een ooievaar gemaakt, die we in de tuin gezet hebben en bij mijn zoontje een raamsticker gekocht, die vriend er savonds opgehangen heeft. als je een paar dagen in het ziekenhuis blijft kan je het net zo goed laten doen ik heb bij allebei een nacht in het ziekenhuis gelegen. bij dochter bleef vriend erbij (ging toen niet zo lekker met mij en was pas laat bevallen) bij zoon smiddags bevallen en vriend is savonds naar huis gegaan (rond 10uur) en heeft toen nog wat versiert. als je een raamsticker wil zou ik die zelf bestellen. dan heb je wat je zelf leuk vind.
Ik hoop van harte dat niemand het in z'n hoofd haalt om zo'n ontplofte/gefiguurzaagde/opgeblazen ooievaar neer te zetten. Afschuwelijk, bijna net zo erg als abrahams en sarahs, maar das natuurlijk een kwestie van smaak... Ik zou dus zeggen dat wij het lekker zelf regelen en bescheiden houden. Zou ook een beetje raar zijn om ineens mensen een sleutel te geven. Kaarten en babyspulletjes en natuurlijk de baby zelf fleuren de boel al genoeg op lijkt mij.
ik heb het zelf in huis gehaald en leg dan alles klaar, kan mijn zusje alles versieren als wij in het ziekenhuis zijn om te bevallen haha
Ik heb ook van alles zelf gehaald en dat ligt gewoon klaar om te versieren... Ligt aan of ik in het zh moet blijven of manlief versierd of dat mijn moeder het doet... Nu heb ik iig versiering die ik zelf leuk vind
wij hebben binnen zelf gedaan, buiten had ik aan mijn moeder gevraagd, athans, zij heeft het geboorte bord gemaakt! en het is zuper mooi geworden!