Beste iedereen, Ik zit inmiddels drie jaar in de Mmm en na 8x IUI, 1x IVF (geen enkele bevruchting), 1x tp na ICSI zijn wij na de 2e tp na ICSI eindelijk zo gelukkig dat we een positieve test mogen vasthouden. Ik begin nu aan week aan week 6 van de zwangerschap en heb sinds twee dagen een onafgebroken drukkend gevoel thv mijn rechter eierstokken. (Geen steekjes). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik maak me zorgen. Liefs, Pauwtje
Hi pauwtje, Natuurlijk een grote kans dat het niks te betekenen heeft. Maar met echte zorgen toch morgen bellen en vragen om een vervroegde echo. Puur zodat je kan zien of het in de baarmoeder ligt. Dat kunnen ze nu al zien. Hartje soms maar daar is het vaak nog te vroeg voor. Heel veel succes en beter een keer extra gaan dan er van wakker liggen.
Komt omdat je follikel onder het zwangerschapshormoon nog vocht aantrekt. Dat trekt weer weg. Maar het kan uiteraard ook een bbz zijn. De kans op een bbz is ietsje verhoogd met de mmm. En daar kun je beter op tijd bij zijn. Mocht je je zorgen maken, kun je beter even bellen. Daar zijn ze voor.