Help!! ik heb sinds 2 maanden aan de pil ongeveer en gisteren verloor ik tussentijds opeens bloed...Dus ik een tampon ingedaan en toen ik die eruit haalde bungelde er een soort stuk kipfilet aan... Het was ongeveer 6 x 2 cm en zag er in het begin stuk echt uit als een kipfilet... beetje roze achtig en als ik eraan zat voelde het echt als kipfilet... het uiteinde was meer zwart bloedachtig verschrompeld... Wat zou dit geweest kunnen zijn?? het bloeden is inmiddels al gestopt... Ik voelde me wel zwanger vorige week maar dacht joh al die hormonen van de pil zullen dat wel zijn... zou dit een miskraam geweest kunnen zijn?
hoihoi, Nee ik denk niet dat het een miskraam is geweest, het beste zou zijn om het even bij je huisarts te laten zien. Ik weet niet of je het hebt bewaard? Imke
Nee dom he? de huisartsenpost deed er zo luchtig over dat ik het weggegooid heb maar maak me eigenlijk wel nog steeds druk... Want erg normaal is het niet.. Maar een miskraam denk je niet?? hmmm... dan zal ik het denk ik nooit weten wat het is... tot ik het mss weer eens krijg dan bewaar ik het natuurlijk