Ik ben in mei gestopt met de pil(femodeen) wie weet hoe lang het zogenaamde öntpillen"duurt" en hoe lang duurde het voor je zwanger was? Hoop op een snelle reactie ben inmiddels 4 dagen overtijd.
Femodeen heb ik ook geslikt. Ik ben op 3 juni gestopt en 2 weken terug voor het 1st zonder pil gemenstrueerd ( wat best pijnlijk was). Als ik jou was zou k nog even wachten. Je bent aan het ontpillen denk k.
Vanaf het moment dat ik gestopt ben met femodeen heb ik een cyclus van 27 dagen gehad. (2 dagen na stoppen met pil mijn ontrekkingsbloeding) Vanaf december bezig met kindjes en januari zwanger. Helaas vmk. Nu terug zwanger en zie mijn banner!
Ok dus op zich ben je best snel zwanger geworden, wel jammer dat het op een vmk is uitgelopen. Maar nu wil ik je toch feliciteren met je zwangerschap!! Ennuh voor mij is het binnekort weer klusser de klus en hopendat ik op me NOD positief ga testen. Maar dat duurt nog even...
Jammer dat je ongesteld bent geworden.. Bij onze eerste deed ik niet aan ontpillen.. (toen ok gewoon niet van gehoord!) Ik heb 6 jaar femodeen geslikt, stopte me de pil en werd meteen ongesteld de eerste dagen van februari '06 en had een positieve test in mijn handen eind februari '06... Dit is absoluut een kleine kans maaaaaar.. Het is wel mogelijk!
Ok nou we wachten het wel weer af hetkomt natuurlijk waneer het komt zo is de natuur nu eenmaal. Ik vroeg het me gwn af omdat ik hier idd ook veel hoor over ontpillen(eeder ook nooit van gehoord). Maar zie datjij 2 dagen over tijd bent heb je al getest?
Hier ook al 14 jaar aan de femodeen geweest. Ik slikte hem altijd door en 1 keer per jaar deed ik een stopweek. Ging perfect en jaren goed. IN december gestopt met de pil (2009) en 2 cyclussen gehad van 29 dagen.De 3de cyclus was het raak en bleek dat ik mijn ei op dag 21 had.Dus eigenlijk een 3de cyclus van 35 dagen. De 2de keer ook weer de 3de ronde raak en deze keer ei gehad op dag 30 dus cyclus van 44 dagen.(daarvoor 34 en 29 dagen) Succes maar het kan snel gaan als de natuur wilt en jullie lekker vruchtbaar zijn.Ontpillen is dus niet zo lang maar het goede moment klussen is belangrijker