Hoi meiden, Vanmorgen verloor ik ineens bloed, niet helder rood maar roze/rood. Ik maak me zorgen, ik ben nu bijna 8 weken zwanger. Ik ben ook niet meer misselijk (dat had ik hiervoor wel de hele dag en dan vooral 's morgens) en ik heb lichte buikkrampen. Ik hoop echt dat het niks is. Heeft iemand dit ook meegemaakt en dat het toch nog goed was met het kindje? Ik heb vorige week echo gehad waar een kindje met hartje te zien was. Heb gelijk met het ziekenhuis gebeld en voor vanmiddag heb ik een afspraak staan voor controle. Ik hoop echt dat het nog goed zit maar ben ook bang...
ik heb het bij mijn 1e gehad met 8 weken. Was niet veel bloed, alleen met afvegen. Is nu een gezonde knul, maar ik schrok wel.
Dat je een kleine bloeding hebt kan heel veel dingen betekenen. Alles down under is ook beter door bloed dus een adertje kan wel eens springen. Wees niet bang voor symptomen die komen en gaan. Dat is heel normaal. Ik had dagen dat ik misselijk rond liep en dan zo ineens een paar dagen niet. Zelfde met gespannen borsten. Goed dat je gebeld hebt en dat je vanmiddag al terecht kan. Probeer wat afleiding te zoeken voor de aankomende paar uur. Sterkte!
@Nandanovember: fijn om te lezen dat het bij jou dus niet iets ergs betekende. Ik heb bij mijn eerste ook bloedverlies gehad maar dan in week 32 en toen is hij ook geboren.. @cactusje: Ik heb meteen gebeld, ik hoop echt dat er niks ergs is. Mijn vriend heeft vrij gevraagd van zijn werk en gaat vanmiddag mee naar het ziekenhuis.
Iedereen zou zich zorgen maken als dit gebeurde. Maar bij veel vrouwen blijft het toch goed gaan. Fijn dat je wel snel in het ziekenhuis terecht kunt. Heel veel sterkte.
Ik heb er niet veel nuttigs over te zeggen maar wilde je wel ff succes wensen straks. Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je zo snel terecht kan! Hou je ons op de hoogte?
Dank jullie voor de lieve reacties. Ik houd jullie op de hoogte. Hopelijk kan ik goed nieuws brengen....
Ik heb bloedverlies gehad in week 10 , een dag voor de echo.. Was helderrood en best wel veel.. Ik ben nog steeds in verwachting van mijn meisje en daarna ook geen bloeding meer gehad! Ik hoop voor jou hetzelfde !
Succes voor straks, fijn dat je terecht kan. Dat je vorige week een kloppend hartje hebt gezien geeft hoop
Ik heb deze zwangerschap 2 bloedingen gehad. De 1e was met 5 weken en de ander rond de 9 á 10 weken. En ze zitten er nog alle 2. Succes vanmiddag
Hoi hoi Ik heb dat ook gehad bij ongeveer dat termijn en nog hardstikke zwanger! wacht het rustig af tot de echo. Heel veel sterkte! Groetjes Mariska
Hier roze/bruin verlies gehad van week 6 t/m 10. Dat mannetje ligt nu boven toch echt lekker te slapen 😊
ik ben zo verdrietig, het hartje van het kindje klopt niet meer. Het bewoog ook niet meer...morgen moet ik weer naar het ziekenhuis om te bespreken hoe nu verder. Het kindje leeft niet meer...het zou er natuurlijk uitgedreven moeten worden of via curretage..snik.. Ik had het zo gehoopt