Ik weet niet of er al iets over staat hier, maar hier volgt mijn probleem 10 september ben ik voor de 2e keer bevallen met een keizersnede. Ik ben na 7 weken begonnen met de yasmin pil.....sindsdien voel ik me ontzettend raar....heel erg pijn in mijn borsten,misselijk en veel ongesteldheidspijn. Ik werd hier erg onzeker van en heb inmiddels al weer 3 keer een test gedaan, gelukkig waren ze allemaal negatief. Maar hoe kan het dan dat ik me zo beroerd voel....kan dit echt aan de pil liggen of zit het tussen mijn oren? Reacties en/of tips hoor ik graag.
Ik heb paar jaar geleden ook een tijdje de yasmin geslikt maar kreeg ook allerlei klachtjes, misselijk enzo.. Ben toen ook op iets anders over gestapt. Ik zou gewoon even de huisarts bellen dan krijg je waarschijnlijk gelijk iets anders.
ik ben ook aan de yasmin pil geweest. had ook allerlei klachtjes, die zijn in de loop vd tijd wel verdwenen. maar elk lichaam reageert natuurlijk anders. als je er echt last van hebt, gewoon overstappen op een andere pil!
Ik slik de Yaz 24+4 wel een beetje vergelijkbaar. De eerste maand voelde ik me beroerd eigenlijk alsof ik zwanger was. Veel misselijk, pijnlijke borsten. Ik had ook tussentijdse bloedingen. Met de volgende strip ging het beter. Nu zit ik aan de derde strip en heb eigenlijk weinig klachten meer!
Ik heb er ook last van gehad. Toen overlegt met de huisarts en dit schijnt helemaal niet zo'n goede pil te zijn. Er is heel weinig onderzoek naar geweest. Er is 1 meisje aan overleden en een ander meisje is er verlamd door geworden. Schrok me dood toen ik dat hoorde en ben er direct mee gestopt
Ik ben toch maar gestopt met de yasmin pil.....werd er zo ziek van! Mijn man laat zich waarschijnlijk in het volgende jaar steriliseren....ik nu nl al zoveel anticonceptie middelen geprobeerd en niets waar ik mij een beetje normaal bij kan voelen.
Hey made, ik had dit ook met Yasmin het werd steeds erger en had zeker geen spijt toen ik er 3,5 jaar geleden mee stopte! Ik ging me met de dag beter voelen, ik had daarvoor ook andere geprobeert en dat was ook 3x niks. Sommige mensen kunnen gewoon nietzo goed tegen die hormonale bende vrees ik. Ik ga er ook nooit meer aan beginnen na mijn zwangerschap!
Ik ben er nu ook mee gestopt wat is het toch ontzettend waardeloos allemaal. Mijn man laat zich nu komend jaar helpen, ik heb zoveel dingen geprobeerd en het is allemaal helemaal niets bij mij. Ik denk dat je gelijk hebt en dat sommige vrouwen gewoon niet tegen hormonen kunnen.
Hier geen klachten met Yasmin. Ik ben hier een jaar of 7/8 geleden mee begonnen (n.a.v. klachten met microgynon 30) en ben erg tevreden. Na beide zwangerschappen binnen een maand na de bevalling weer begonnen, en zonder klachten. Ik weet wel dat het gevaarlijk kan zijn als er trombose in je familie voorkomt! Maar als je twijfelt zou ik toch ff met je HA bespreken!