zwanger? kan iemand mij helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssabrina1989, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssabrina1989

26 aug 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Allemaal,

ik ben Sabrina 23 jaar en ben nu momenteel 3 jaar samen met mijn vriend,
    wij proberen nu al 1,5 jaar zwanger te raken iets langer zelfs al, maar tot op heden niet gelukt, heb wel in Februari een miskraam gehad bij 5 weken.

nu de eerste dag van mijn menstruatie was 5 Juli 2012, dus volgens de calculator de 19de mijn eisprong, wat de ovulatietest ook inderdaad bevestigde. op de 19de in de ochtend hebben wij geklust, ben daarna gewoon naar me werk gegaan alleen toen ik thuis kwam was in de avond kreeg ik in 1 keer last van felle steken in me linker zij en lies, misschien me eisprong dacht ik, dus toen nog maar ondanks de pijn die avond nog een keer geklust, maar dag erna had ik nog pijn in me linker lies en zij soms me onderrug, tot zondag waren ze wel hevig soms wat minder pijn dan de andere dagen, gisteren was het me onderbuik ook bij aanraking deed het pijn 'savonds weer wat minder, nu is het alleen nog met hoesten af en toe dat het pijn doet in me linker lies, bij opstaan en zitten doet het gelukkig nu geen pijn meer ondertussen ben ik nu op dag 20 van mijn cyclus. zou iemand mij kunnen helpen wat dit zou kunnen zijn, zouden dit tekenen kunnen zijn van een bevruchting of iets anders ik heb dit namelijk nooit meegemaakt en/of gevoeld, ook niet bij mee eerdere zwangerschap wat uitgelopen is op een miskraam, heb verder namelijk ook nergens last van geen misselijkheid ofzo, zou het graag op prijs stellen als iemand mij een duwtje in een bepaalde richting zou willen geven, verder wil ik iedereen hier succes wensen met het zwanger worden!

groetjes!

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Sabrina,
    Ik heb vaak ook zulke pijn na mijn eisprong (niet iedereen heeft het er voor of tijdens). En dat kon soms enkele dagen aanhouden (voor, tijdens en na eisprong). Dus het kan dat geweest zijn.
    Kan ook zijn dat je iets anders voelt. Ik weet dat een week voor mijn NOD ik een soort van spierpijn links onder had. Ik noem het spierpijn omdat het een beetje beurs aanvoelde, kan het niet uitleggen.

3. ssabrina1989

26 aug 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Podiki25

hartelijk dank voor de snelle reactie.
    had wel zo'n vermoeden dat het me eisprong kon zijn maar omdat het zo lang aanhield begon ik te twijfelen, heb nu momenteel nog een hele lichte steekjes af en toe maar niet zo zeer veel pijn meer, was al aan het rondneuzen op het internet maar daar las ik veel dingen als symptonen van bevruchting en dat soort dingen en wil mij nou niet helemaal compleet gek maken, heb me zelf wel voorgenomen als het deze maand niet gaat lukken om toch eens een naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing naar de gynaecoloog .

4. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik had deze maand precies hetzelfde en ik ben zwanger.. Het kan dus nog alle kanten op.. Succes!

5. Suuuusje

Suuuusje Lid

9 jul 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit inderdaad ook gehad, mijn laatste menstruatie was 4 juli, ik had mijn eisprong dus ongeveer rond de 17 de.. Mijn cyclus is standaar 27 dagen..

Alleen in voel dus nooit mijn eisprong.. Tot het vermoeden van vorige week, de 17de.. Al de hele dag steken in mijn liezen, 's nachts geklust (horeca personeel, 's morgens stellen wij niet zo veel voor).. Maar die kraampjes bleven tot de 18de.. Aangezien wij de 15de, 17de, 19de geklust hadden, hoop ik zo dat ie nu eindelijk raak is.. Bijna een jaar verder......

6. ssabrina1989

26 aug 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Demi77,

hoelang bleven die steken bij jou aanhouden, ondertussen bij mij 5 dagen, nu wat minder af en toe als ik ook met me rechter been beweeg of benen beweeg voel ik het echt helemaal in me onderbuik maar geen pijnlijke steken meer, van harte gefeliciteerd trouwens :)

hey Suuuusje

weet hoe vervelend het is ben nu ook al anderhalf jaar tot 2 jaar bezig met daarin 1 miskraam :S
    hoop dat het voor jullie nu ook raak is:)
    succes!

7. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Bij mij al heel vroeg en nu af en toe nog.. Maar het meeste last heb ik van mijn zij.. Beide kanten.. Succes!

8. ssabrina1989

26 aug 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi demi77

Inmiddels zijn bij mij de kwaaltjes weg dus ik begin het sombere er van
    In te zien, heb wel wat donkere tepels maar volgende week donderdag komt mijn nod dus Kan zijn dat ze daarom iets donker zijn, had vandaag geen geduld ookal weet ik dat het veelste vroeg is en dat je er niet op kunt
    vertrouwen een testje gedaan was natuurlijk negatief best dom weet het, zal dus moeten afwachten tot volgende aar begin wel de hoop een beetje te verliezen.

Deel Deze Pagina