Hoi, Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, verplaats anders maar! Ik heb een vraag over zwangerschapskleding. Ik heb de grootste confectiemaat die je bij de gewone winkels kunt krijgen: 44/46. Nu heb ik al dagen last van buikpijn en druk op de blaas, dus de spijkerbroeken die ik dagelijks draag zitten niet echt comfortabel meer. Een grotere maat hebben ze dus niet in de kledingwinkels, dus moet ik dan nu al op zoek naar positiekleding? En is dat verstelbaar ofzo, of moet je echt iedere maand iets nieuws aanschaffen? Misschien heel stom hoor, maar ik heb echt geen idee! Waar koop je positiekleding? Ik woon in een groot dorp en hier hebben ze echt niet zo'n winkel. Nou, laat maar weten!
hoi meid, gefeli met je zwangerschap! Ik weet niet of je in nederland woont? Maar dan kun je voor 44/46 positiekleding gewoon terecht bij de H&M, de Miss etam en wrs ook de prenatal! Mis. ook bij de C&A! Als er een stad in de buurt is, dan zul je deze winkels er wel kunnen vinden! anders even laten weten waar je woont, dan helpen we zoeken En positiekleding kun je vaak een beetje verstellen mbv knoopelastiek. Je kunt er anders ook voor kiezen om voor nu een broek te kopen met een band, ipv knoop zeg maar. En dan later in je zwangerschap broeken met echt zo;n flap over je hele buik. Let er wel op dat je kleding verders niet te strak zit als je het koopt, ik ben nl best een flink wat kilo's aangekomen, ook op mn billen en benen en ben blij dat ik nog in mn broeken pas succes ermee, taliaa
Je kan ook op de sites van H & M, miss etam kijken welke winkels positiemode hebben. Ik zelf heb ook mt.46, heb het meeste gekocht bij miss etam (ook koopjeswinkels!hebben positie). Bij H & M paste ik alleen mt. 48 nog net dus valt bij mij kleiner. Ik had trouwens ook met 6 weken zwangerschap andere broeken nodig hoor, pas nu helemaal geen broeken/rokken van voor de zwangershap meer..
genoeg leuke mode bij h en m, c en a, miss etam. en je hoeft echt niet elke maand nieuwe te kopen. Het is gewoon (niet altijd) met knoopjes aan te passen aan jou groei van je buik. Ik moest ook al vrij vroeg in de zwangerschap kleding kopen omdat alles te strak ging zitten. Heb veel leuke kleding gevonden bij Etam. Nog even en ik kan (hoop ik ) snel mijn gewone kleding weer aan. succes met shoppen
Nou, jullie hebben me al aardig op weg geholpen! Hier geen H&M en Prenatal, wel C&A en MissEtam (nnoit aan gedacht, ik ben niet zo'n "shopper" 8) ). Ik heb ook nog gekeken op de sites van bellybutton en esprit, maar die gaan maar tot maat 44 en vind ik ook wel vrij prijzig. Ik pas het ook liever aan in de winkel. Ik ga op zoek, bedankt!
Heej, koop gewoon je eigen maat. Het kan zijn dat verder in de zwangerschap je een maatje groter nodig hebt, maar dat merk je dan vanzelf. Kijk ook eens op het internet. Bijv. www.paskamer.com www.sonnenschijn.nl
Ik droeg ook met een week of acht al zwangerschapsbroeken. Nou ben ik nogal handig met de naaimachine dus maakte ik gauw zelf een paar broeken, maar ik zou echt niet met een pijnlijke buik rond gaan lopen hoor! Dichtbij mijn woonplaats zit een outlet van Miss Etam, dat scheelt nogal in prijs! Ik weet dat er in Almere ook 1 zit, maar heb geen idee waar je woont.