hallo effe een vraagje, eerst maar even de uitleg ik ben deze maand aan het temperaturen geslagen. de eerste 12 dagen schommelde het wat tussen de 36.6 en de 36.9 en toen op dag 12 zakte hij naar 36.3! mooi de ei kwam eraan. en dag 14 voelde ik ook steken in mijn onderbuik. dit voel ik vaker rond de 14e dag van mijn cyclus en meestal wordt ik dan 14 dagen later (soms iets eerder) ongesteld. het moet dus bijna wel het eitje zijn geweest. we hebben zeer regelmatig gevreeen. dag 8,9,11,12,14 ik heb er wel een goed gevoel over dat het eens raak kan zijn, probeer nu het van me af te zetten want ik wil het zo graag dat ik er gewoon te veel mee bezig ben denk ik. maar goed zoals ik al zei, ik probeer het nu maar van mij af te zetten en rustig 14 dagen wachten (hahaha mooi voornemen) wilde ook niet te veel meer op internet gaan maar vanmorgen ging ik naar de wc en toen had ik bij het afvegen (niet echt fris verhaal, sorry) draderig slijm. nu heb ik daar wel eens wat over gelezen maar ik begreep dat je dat voor je eisprong had. en ik heb het idee dat mijn eisprong is geweest. temperatuur is sinds vanmorgen ook weer omhoog gegaan naar 36.7 wat betekent dat slijm in dit geval? hoop dat jullie me hiebij kunnen helpen. ben erg benieuwd wat het kan zijn.