was het maar maart pffff

Discussion in 'Zwangerschap' started by mieke, Sep 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieke

mieke Bekend lid

ik wordt helemaal kriegel van de onzekerheid
    de volgende echo met 20 weken duurt
    nog zo lang
    en ben zo bang (al weer) dat er iets mis is
    ik voel nog niets
    heb wat buikpijn en voel me soms zo rot
    en ben bang dat mn buik nooit rond zal worden
    en emo buien niet te filmen kan overal wel om huilen
    sorry moest t ff kwijt
    ik weet t soms ff niet meer

liefs mieke

2. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ja meid en als het eenmaal maart is huil je straks weer om je lege buikje... ;) t zijn allemaal de hormonen die met je aan het spelen zijn...laat je tranen lekker gaan als het nodig is, maar probeer je niet gek te maken zolang alles soepel verloopt moet je er van genieten ipv doemdenken...komt heus wel goed...

succes en geniet ze... :D

3. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff... herkenbaar hoor...
    ik ben nu al flink, de meeste mensen vragen hoelang ik nog moet!
    tuurlijk vin dik het leuk, ik geniet van die aandacht!
    maar tevens verrek ik van de rugpijn!
    Het is geen lolletje meer...
    Ik ga dadelijk de vk bellen want zo kan het echt niet meer lang!
    Alleen zenuwen voor de 20 wkn echo heb ik nog niet.
    ik maak me niet zo'n zorgen op dat gebied.

meissie heft komt wel goed! hou je een beetje rustig....

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Mieke, die zorgen blijven je hele zwangerschap door ... en worden opgevolgd door zorgen voor je kindje na de geboorte denk ik ;) Het hoort erbij, maar vergeet niet te genieten !

Anniek, ik lees dat je rugpijn hebt. Ik heb dat nu ook (maar hoef, hoop ik, nog maar 1 week rond te waggelen) maar mijn VK zei vanochtend dat wanneer dat eerder was begonnen ik fysiotherapie had moeten doen. Nu hoeft dat niet meer, nu moet ik alleen rustig aan doen ...
    En dat mensen vragen "hoe lang nog" is ook heel herkenbaar ... een vrouw dacht dat ik al bijna moest bevallen toen ik pas 24 weken was ... :D Nee, maar nu, tegen het einde, zijn die 13 extra kilo's toch wel zwaar !

Groetjes,
    Nikki F

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik moet ook tot maart. En ik moet zeggen; aan de ene kant mag die kleine nu wel volgroeid zijn en komen. Maar aan de andere kant.. t buikje begint te komen.. Ben er echt trots op om mama te mogen worden/zijn hoor! (ondanks mn emo buien) Maar idd, die 20 weken echo duurt nog zo lang (ik krijg m pas met ruim 21 weken!). En ondertussen alleen bij de vk t hartje luisteren.. Ook ik voel t ukkie nog niet, daarom hebben wij de doppler gehuurd.. kunnen we om de dag ff luisteren naar ons kleintje. Misschien ook een idee voor jou Mieke? En toch blijft die onzekerheid er hoor, bij elke periode is er wel wat. Nog een half jaartje en dan ben je mama, raar idee he!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik moet nog 2 weken en 3 nachtjes wachten op de 20 weken echo...
    Heb een angelsound en heb gisteren nog geluisterd, en volgens mij heb ik mijn ukkie vandaag weer heel eventjes gevoeld.
    Ook mijn buik groeit niet mega hard, maar het begint nu wel echt te komen hoor.

Moet zeggen dat mijn werken nu best wel hard gaan, maandag alweer 18 weken ver... nog maar 22 weken ongeveer!!!! Ja de helft komt eraan :)
    En ook bij jouw gaat het dalijk ineens sneller (tenminste dan denk je ineens.. pfff wat gaat het snel).

En als je echt last van je rug krijgt, altijd even langs de vk of langs een fysiotherapeut gaan (heb je geen verwijzing meer voor nodig). Want die kunnen je helpen!!!!!

Groetjes Daphne

7. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ik moet ook nog zo lang wachten...laatste controle was "per ongeluk" met 15 weken ipv 16 en nu moet ik dus 5 weken wachten ipv 4! kan ook niet wachten hoor...

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik herken je gevoel hoor!

Zorgen om mijn kindje maak ik me niet echt, om de een of andere reden heb ik wat dat betreft wel het idee dat het goed komt, maar de rest eromheen.....
    Hoe moet dat straks allemaal??

Ik ben uitgeput, zo moe......
    Ben duizelig, als ik 2 uur niks eet val ik bijna flauw......
    Ben zo wit als een lijk, dus ipv leuke reacties op mijn groeiende buikje krijg ik te horen hoe wit ik zie, of ik geen ijzer tekort heb, dat ik wel moe zal zijn....
    Janken, janken, janken na een paar uur werken, of nog erger op het werk zelf....omdat het niet meer gaat en ik zo moe ben en pijn in mijn rug heb.....

Heel af en toe is die roze wolk er wel hoor, maar hij is meestal wel omgeven door donkere donderwolken.

En dan voel ik me weer schuldig over mijn geklaag want ik ben zo dankbaar dat ik zwanger ben terwijl anderen er soms jaren op moeten wachten.......

9. mieke

mieke Bekend lid

jeetje ja daar zou ik ook na vraag na doen
    indd want rugpijn is echt geen pretje nee
    bij mij zit t niet echt in mn rug meer
    in mn bil zeg maar net een spier die klem zit
    hoef je daar alleen maar voor naar de vk dat zou fijn
    zijn ik heb een hekel aan de ha

en die rare buikpijn echt zo'n zeurende pijn niet de hele tijd maar sommige momenten
    en dan bleh heb ik echt t idee nou ga ik bloed zien maar gelukkig nooit niks
    probeer maar te denken dat t bandenpijn is of zo
    zou dat kunnen ?

veel liefs mieke

Share This Page