Hoi Dames, Eerste kerstadag heb ik met 8,5 week een miskraam gehad. Ik heb toen twee weken erna (cd18) een echo gehad. Hierop was alles schoon, de gyn dacht toen zelfs dat ik snel weer ongie zou worden (ze had het over drie lagen zichtbaar op echo???) vond dit al vreemd, want dat zou wel heel snel zijn na een miskraam. Nu hebben mijn man en ik op cd 16 sex gehad (dus 2 dagen voor de echo), dit zou normaal gesproken ook onze vruchtbare tijd zijn, maar mijn ovutesten waren heel deze cyclus negatief, ik ging er dus van uit, deze cyclus geen eisprong te hebben gehad. Op cd 26, 27 en 28 verloor ik wat oud bloed en op cd 29 wat rood bloed, mijn ongie dus precies op de dag dat ik inderdaad ongie moest worden (als ik uitging van mijn vorige cyclussen). Nu was ik weer begonnen (ronde 2 na miskraam) met ovutesten, deze zijn steeds positief, dus een zwangerschapstest gedaan; vet positief! Maar er zijn zoveel tegenstrijdigheden dat ik zwanger zou kunnen zijn" 1. ik had geen posi. ovutesten 2. de gyn dacht dat ik snel ongesteld zou worden, had zij toen geen gesprongen eitje o.i.d moeten zien op echo (de echo was dus net na de eisprong denk ik) 3. ik ben ongesteld geworden, precies op de dag af, dit was wel heeeeeeeeel weinig 4. maar wel al twee dagen een vette positieve test (oh ja twee weken na mijn miskraam was de zwangerschapstest negatief, dus ik denk dat het niet van de vorige zwangerschap is...) Wat denken jullie? alvast bedankt, liefs Jikke
Dan denk ik zwanger. De test zegt het niet voor niets dus je hebt het hormoon in je. Soms zit je lichaam vreemd in elkaar en ik denk niet dat de gyn heeft gelet op een eitje o.i.d. Misschien dacht hij dat je dik slijm had en dat je snel ongi zou worden en heeft hij nooit gedacht dat dat van een vruchtje kon komen. op zijn snelst zou jij gewoon 2 weken na je miskraam een ei kunnen hebben gehad. Neem anders even kontakt op met de ha.
Hoi Jikke, het eitje kan er langer over gedaan hebben, het sperma heeft eventjes gewacht, de ovutesten waren niet op exact dezelfde tijd afgenomen etc. Zo kan je duizend dingen bedenken waarom je nu juist WEL zwanger bent. Ga ervan genieten! Je bent gewoon lekker zwanger! Als je net een miskraam hebt gehad mag je eerder een echo dus gewoon even je huisarts of verloskundige bellen. Heel veel succes met wachten!
Ik denk ook dat je gewoon zwanger bent. Het is te lang na je MK om nog een positieve test daarvan te hebben , denk ik. Die bloeding kán ook een innestelingsbloeding zijn geweest en een ei wat al is gesprongen is zo klein, dat is niet te zien op een echo.
klinkt toch echt als zwanger... als je al een nega test gehad hebt en deze is weer duidelijk posi, dan is het denk ik echt nieuwe zwangerschap! een voorzichtige gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!
Meiden, Lief van jullie dat je de tijd neemt om mijn verhaal te lezen! Ik denk inderdaad ook dat ik toch echt zwanger ben, ben alleen zo bang voor weer een miskraam. Ik heb steeds roze/ bruinverlies. Nu hebben mijn man en ik afgelopen maandagavond sex gehad, en toen bloedde ik heel erg (waarschijnlijk door goed doorbloeding baarmoedermond door zwangerschap?) Kan het zijn dat ik daardoor nog wat oud bloed verlies, of had dit al lang op hebben moeten houden? Sorrie hoor voor de details. Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen oud bloedverlies oid. Ben zo onzeker na de vorige miskraam, hoop zo dat het nu wel goed gaat, maar heb nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, pfffffff dit is echt killing, ga zo de verloskundige bellen en hoop volgende week of de week erop een echo te krijgen, dit mocht nu ook eerder vanwege de vorige miskraam. Iedereen heel veel succes met zwanger worden! X Jikke
Hoi Jikke, weet je al wat meer? Ik hoop echt voor je dat het goed zit deze keer. Het kan best zijn dat door de vorige miskraam je baarmoeder nog wat gevoeliger is. En vrijen kan ook bloedverlies geven. Balen hoor dat je nu nog niets weet. En als je zo kort zwanger bent zegt een echo ook niet zo veel. Ik duim voor je! Groetjes Mamadaisy
Hoi Mamadaisy, bedankt voor je belangstelling, nog steeds kleine beetjes bruine en net zelf war roze/ rood (niet fel helder) ben zo bang voor weer een miskraam... Ik bel morgen of dinsdag even de verloskundige en hoop dan volgende week een echo te krijgen ben dan denk ik zevfen weken. Ik word echt gek van de toiletbezoekjes, hoe spannend kunnen deze zijn hihi. We wachten af, maar echt goede hoop heb ik helaas niet... ik zal wat laten weten als er nieuws is, liefs Jikke
Hallo, Voor degene die misschien een beetje benieud zijn hoe het is afgelopen; ik heb gisteren een echo gehad en er was toch echt een kloppend hartje te zien. Het was uitwendig en ze dacht ongeveer 6.2 weken, dus een week minder ver dan ik dacht. Weten jullie of dat ze er naast kunnen zitten, aangezien de echo uitwenidg was? Het zaad van mijn man zou anders wel meer dan een week hebben moeten leven, aangezien we in die periode na miskraam maar één keer geklust hebben. We zijn natuurlijk hardstikke blij, dus die week maakt echt niks uit. Over een paar weken krijgen we een termijnecho. Gr. Jikke
@jikke27, gefeliciteerd meid geniet ervan hoe het zit met een uitwendige echo en termijn weet ik niet sorry daar kan ik je niet mee helpen. groetjes en liefs joyce
Gefeliciteerd!! En een uitwendige echo is in deze tijd nog niet echt betrouwbaar! Dus het zou heel goed kunnen dat je straks toch nog een week terug gezet wordt. Maar je bent zwanger!!!!