speciale test dag

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fleur1, Apr 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wanneer hebben jullie getest.
    Vorrig jaar op goede vrijdag heb ik zelf mogen testen al komt de datum niet overeen maar gewoon goede vrijdag zal toch de dag blijven.
    Hebben jullie op een speciale dag getest?

groetjes fleur

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Nee, niet speciaal gewacht op een 'speciale' dag. Gewoon op het moment dat het mogelijk was, een dag na NOD. Het maakte mij niet uit wat voor een dag dat dat was! De positieve test maakte het voor mij al een speciale dag!

3. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Nou, het was voor die tijd geen bijzondere dag, maar zodra je positief test wordt ie wel bijzonder! Haha.
    Ik had wel met valentijnsdag de pretecho waarop ik het geslacht heb gehoord (maar dat was meer omdat we toevallig die dag naar de beurs gingen).

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    wij gingen de test doen op valentijns dag maar we wisten nog helemaal niet dat t valentijns dag was wwas wel heel speciaal

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Geen 'speciale' dag hier, maar op 17 augustus 2006 positief getest! :D
    Voor ons vanaf nu wel een speciale dag!

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Nope geen speciale test dag, maar met de uitgerekende datum geteld heeft mijn man me bevrucht op zijn verjaardag :) Leuk cadeau toch ?

7. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    geen speciale dag. 19 augustus hebben we positief getest.

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Hier wel alleen was het geen nederlandse feestdag.

Het was namelijk op thanksgiving (24 november 2005), wel heel leuk voor mijn zus die in Amerika woont dat op thanksgiving haar zusje opbelt om te vertellen dat ze tante wordt.

Groetjes Anita

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier wel een speciale dag.. ik mocht vanaf 9 oktober testen en besloot te wachten tot 11 oktober, dat was de dag dat mijn vriend en ik 2 jaar bij elkaar waren en die dag kwamen er dus ook 2 streepjes :D

10. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik hoop wel op de uitgerekende datum te bevallen: 07-07-07. Vooral omdat mijn man en ik voor het eerst zoenden op een oud en nieuw feestje op 01-01-01!

11. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Bij toeval op een speciale dag. Mijn NOD was namelijk op valentijnsdag, en we kregen een mooi cadeautje. Sterker nog, een maandje later bleek op de echo dat we allebei een cadeautje kregen het is namelijk een tweeling hihi

12. sandravg

sandravg Actief lid

Apr 11, 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    ik heb getest op een zaterdag omdat iedereen zei dat ik wel een zwanger kon zijn. Het was nog dagen voor mijn NOD en ik had het echt neit verwacht dat het een positieve uitslag zou zijn. Achteraf gezien is het wel een speciale dag. 11-11 het begin van de carnaval en de verjaardag van mijn overleden opa. Das toch wel hel speciaal voor mij.

xxx Sandra

13. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik heb getest op oudejaarsdag. Eigenlijk met het idee of ik nog wel een drankje kon nemen (was een paar dagen overtijd).
    Ik bleek zwanger...een mooie afsluiter van het jaar en een superbegin van het nieuwe jaar.

14. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Nee, geen speciale dag. Gewoon gewacht tot ik een week overtijd was. :) En ik had die test trouwens echt niet nodig, ik wist het allang! Zoveel kwaaltjes... :)

Share This Page