Help, bloedverlies!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dphoek, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Sterkte en ik hoop dat het alsnog goed komt!!

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Veel sterkte, ik duim voor je dat t goedkomt!

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Bedankt allemaal!!

Vandaag geen zeurende pijn, wel bruinverlies met stolseltjes.. Ik gebruik geen verdere hormonen..

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

OH DIE ONZEKERHEID!!! Vandaag geen buikkramp, amper bruinverlies, gevoelige borsten...Wat een marteling!!!:x

5. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    pfff elendig je kan maandag ook niet terecht dan ben je 6 weken bij mij was er oen al een hartslag bij alle kids zou erop aandringen dat je echo eerder mag hoor dit die spanning is ook niet goeed duim dat het goed zit

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Sterkte meid, ik weet hoe jij je voelt... Kop op, het komt vast goed!

7. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Ik heb vanmiddag gegoogelt en kwam best hoopvolle berichten tegen, dus ik blijf echt nog even doorduimen. ;)

Ik zou ook even flink aandringen op een echo! Wie weet kunnen ze je toch duidelijkheid geven en hoef je niet tot vrijdag te wachten. Elke dag is een dag langer in onzekerheid. ;)

Meis, je wilt niet weten hoe hard ik hoop dat dit goed blijft gaan!

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Pfaff klote zeg die onzekerheid!!!

9. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Het is echt een marteling hè... Het enige wat je kunt doen is niets, het ligt buiten jou macht. Ik duim voor je.

Heb het allebei de kanten op meegemaakt. Deze zwangerschap tot drie keer toe bloedverlies met buikpijn en toch zat het goed. Op een echo kunnen ze al best wat zien nu, hoop dat je die snel krijgt. Mijn eerste echo was met 5.3 weken, maar de gyn ze zei wel dat dat heel vroeg was. Toch kon hij zien dat er geen bloed in mijn baarmoeder zat. Was geen 100% geruststelling, maar toch.

10. dphoek

dphoek Niet meer actief

Jullie zijn allemaal schatten. Ik ben blij dat ik op dit forum ben gekomen!

Gisteren de hele dag niets, 's avonds kort donkerrood verlies (eetlepel, geen stolsels) daarna weer niets meer. Geen krampen. Steeds gevoeliger borsten. Metaalsmaak. Vandaag wakker geworden, geen bloed, drupje bruin, totaal geen zwaar gevoel of krampen. Eerder de bekende ''steekjes'' die ik voorheen geruststellend vond.. En borrelende darmen...

Ik ga zeker morgen de poli bellen voor een snellere echo. Deze stress is ook niet goed, natuurlijk!

11. meidenmama76

Dit klinkt al een heel stuk positiever! Wat fijn om te lezen. ;) Ik hoop echt dat je gewoon morgen een echo kan krijgen en inderdaad iets meer te weten krijgt over de kansen op een goede afloop. Ze zullen je misschien niet 100% iets kunnen garanderen, maar zoals Max al schreef, het is toch meer dan niks weten.

Mijn duimen draaien op volle toeren door! Ik hoop dat het je lukt om wat afleiding te vinden, zodat het snel morgen is. ;) Dikke *KNUFF*

12. dphoek

dphoek Niet meer actief

Dank je wel, KNUF terug!!! Ik hou jullie op ge hoogte....

13. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een spanning! Hopelijk was dat bloed dus gewoon de innesteling.
    Sterkte met afwachten. Maar geen bloed meer lijkt me een heel goed teken.... Zeker als je ook nog kwaaltjes erbij hebt.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He meid,

kom toevallig op je topic uit. Ik heb 6!!!! bloedingen gehad tussen de 7 en 22 weken. Elke keer gewoon om een extra echo gevraagd! Was geen probleem bij de vk. En elke x was het goed!! En heb nu een prachtige meid van iets meer dan een jaar! :) Ik hou je ff in de gaten. Duim voor je!

15. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met wachten...die onzekerheid is slopend!
    Hoop dat alles goed mag gaan en je snel een goede echo hebt!

16. dphoek

dphoek Niet meer actief

Zweet, zweet *nagelbijten*.... Ik denk dat ik me maar even op het huishouden ga storten.. Laat ik de najaarsschoonmaak maar doen en misschien voor de extra afleiding de voorjaars er maar gelijk bij..

Geen zin in eigenlijk.. Ik ga maar een stuk wandelen..

Oftewel: RUSTELOOS!!

17. meidenmama76

Hoe gaat het nu? Is het nog steeds rustig in je buik?

18. dphoek

dphoek Niet meer actief

Nog steeds rustig. Dat bruine verlies blijft wel steeds. Met ieniemienie stolseltjes, dat wel. Geen krampen. Nog wel gevoelige borsten, metaalsmaak en duizelingen..

Het is leven tussen hoop en vrees zullen we maar zeggen:(

19. meidenmama76

*zucht* Volgens mij was ik allang naar de HAP gegaan. :) Ik hoop echt dat ze morgen meewerken en je laten komen voor een echo!

Maar fijn te horen dat het niet erger geworden is! ;)

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb tussen week 5 en 9 best veel bloedingen gehad, vaak s'ochtends en s'avonds. De bloedingen begonnen altijd met helderrood bloed en ook zaten er soms stolsels bij. In de loop van de uren werd het weer lichter en vaak stopte het na een dag weer.
    Ik had ook een zeurend gevoel in mijn buik..

Op een echo zag de echoscopist bij mij met ongeveer 6 wkn een mooi kloppend hartje zitten, ook zag ze de bloeding zitten.

Het kan dus ook goed gaan,

ik duim voor je meid!

Deel Deze Pagina