help bloedverlies :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by MissFlower, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Toen ik vanmorgen naar de wc ging zag ik tijdens het plassen helder rood bloed komen. Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt dus schrok enorm!!

vk gebeld en mag maandag voor een echo komen.. eerder had geen zin

Heb gelukkig geen krampen en is nu beetje bruin zag ik. Indicator test gaf net aan 2-3 weken maar had dat geen 3+ moeten zijn? Voor nod was ie wel gewoon 1-2 weken..

help:(

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Die indicator kun je niet helemaal vanuit gaan dus dat zegt nu nog vrij weinig.. Bloedverlies kan 2 kanten opgaan, en helaas zien ze met dit termijn vaak nog niks nee..

Ik duim voor je meid! Sterkte!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hoi missFlower.

Het zou heel goed kunnen zijn dat je een innetstelbloeding hebt gehad. Als dat het is, is het alleen maar goed want dat betekend dat je vruchtje zich goed vast heeft gezet in de baarmoeder. Naar mijn idee is het positief dat je een buikpijn of krampen hebt!

Probeer rustig te blijven, snap dat het nog heel lang wachten is tot maandag, maar vk heeft wel gelijk. Nu is er nog niet zo veel te zien en geeft een echo ook geen zekerheid.

Succes de komende dagen!

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Innesteling lijkt mij niet maar bedankt voor het mee denken.. echt niet fjjn deze onzeker heid

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Heb wel nog steeds pijnlijke borsten en vaak plassen... Hopelijk is het snel maandag

6. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik heb flink bloedverlies gehad bij 6 weken. Echt wel 1,5 maandverband. 2 dagen later een goede echo gehad. Het was waarschijnlijk een gesprongen vaatje. Dus het kan ook onschuldig zijn.

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mijn vorige zwangerschap ging mis met 6 weken. De gevoeligheid in mijn borsten was echt per direct verdwenen, voor mij was dit echt een indicator. Ook waren mijn testen een paar dagen erna alweer negatief. Misschien kun je goedkope testen doen en elke dag kijken of ze lichter worden? Sterkte! Ik hoop voor je dat alles goed zit.

8. Birgul

Birgul Lid

Mar 13, 2012
    53
    0
    0
    mamma zijn :)
    Hoi. Aller eerst van harte met je zwangershap. En wat jij beschrijft had ik precies hetzelfde in mijne 7de week! Ook helderrood en daarna bruin. Dat bruin bleef een paar dagen. Natuurlijk enorm ongerust.ook omdat t mijn 1e zwangerschap is. Na een paar keer gebeld te hebben met vk mocht ik komen voor een echo. En allea was in orde! Ik had net als jij ook geen kramp en wel nog symptomen. Inmiddels ben ik 16 weken zwanger en alles gaat tot nu toe nog goed. Ik hoop dat ik je ietsjes heb gerust gesteld. Want ik weet precies wat jij nu doormaakt. Ik zou me niet al te druk maken en de echo gewoon afwachten. Sterkte xxxx

9. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ach meid, wat vervelend van dat bloedverlies :( ik ben even ver als jou en zou me ook ongerust maken bij bloedverlies...
    Hopelijk is alles gewoon goed daarbinnen!! al zal je nu nog niet echt veel kunnen zien; spijtig genoeg!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Met bloedverlies kan het helaas beide kanten op :(

Op je kwaaltjes zou ik me niet te veel op vastpinnen....dat zegt vaak niet zoveel.

Ik hoop dat het gewoon een onschuldige bloeding is meid...:( sterkte met afwachten...

11. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Jeetje wat zijn dat lange dagen dan!! Ik leef met je mee! Vreselijk! Heb super veel gelezen over bloedingen: gesprongen vaatjes,pseudo menstruatie, baarmoederwand ed.
    Kan echt van alles zijn!!!!
    Knuffel voor de komende dagen!!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    dank jullie wel meiden! doet me goed

Nu nog beetje bruinverlies verder is het rustig...

13. Arr

Arr Actief lid

Aug 24, 2012
    249
    3
    18
    Ik had bij ongeveer 7 weken helderrood bloedverlies. Zegt echt niets.. Even afwachten dan maar.. Sterkte!

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Ik hoop ook op goed nieuws

15. Liqje87

Liqje87 Lid

Sep 7, 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Wat jij beschrijf had ik ook dit weekend.
    Vorige week positieve thuistest!!! We waren zo blij!

Maar na gemeenschap zaterdag kreeg ik ook een bloeding.
    Aangezien dit mijn eerste zwangerschap is schrok ik mee dood!
    Maar ook net als jou geen pijn en na een paar uur alweer een bruine afscheiding.

Wij zijn gisteren langs de dokter gegaan en hij heeft mij een verwijsbrief gegeven voor een gynaecologische echo, dit omdat ik waarschijnlijk pas 5 weken zwanger zou zijn en ik bloedverlies had.
    Hij vertelde mij dat dit idd innestelingsbloed zou kunnen zijn maar dat ook een miskraam mogelijk is.

Gelukkig konden we vandaag al voor de echo.
    Zo blij!!! Het hartje klopt goed!!! Blijkt dat ik waarschijnlijk al 6 weken en 4 dagen zwanger ben!!!
    Volgende week termijnecho (bij de gynaecoloog) en dan weten we het zeker.

Dussss......
    Geen stress!!! Zolang je geen pijn hebt en krampen zou ik me nog geen zorgen maken!!!
    Wacht rustig af op de echo!!!

Ik weet wat je meemaakt!!

In ieder geval heel veel succes!!!

XxX

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Hoi liqje87 fijn dat het bij jou toch goed zat!!! Klopt je banner wel dan want daar staat al 8 weken. Geniet van het goede nieuws!

Het is hier nog steeds rustig.. piepklein beetje bruin bij afvegen verder niks

17. mariska D

mariska D Actief lid

May 10, 2012
    323
    0
    0
    hoi, hier ook eerste weken helder rood bloedverlies gehad, maar ook hier betekende het niks erg, gyn zei dat het innestelingsbloed was. hier was het tussen 5 en de 10 weken regelmatig een bloeding. hopelijk heb je vlug zekerheid!

18. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bij mijn drie miskramen ook direct geen gevoelige borsten meer dus ik denk dat het bij jou nog gewoon goed gaat hoor.
    hopelijk is het snel maandag!ik ken het wachten....dan duren de dagen vreeeeeeselijk lang :(

19. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    En hoe is het nu?

Bij mijn miskraam namen de kwaaltjes niet gelijk af dus helaas kun je daar ook niet van uitgaan...her begon met bruinverlies en na 2 dagen werd dat rood bloed.

Jammert genoeg kun je niets doen dan afwachten. Hoe moeilijk dat ook is. Hoop voor jou dat het allemaal goed zit!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Klein beetje bruin slijm gehad en verder rustig

action test gedaan en was heel duidelijk! Heb er nog 3 om in de gaten te houden.. misschien onzin maar op die manier kan ik voor mijn gevoel toch inschatten of het mis zal gaan

Share This Page