Hallo dames, Ben momenteel zwanger maar ik verlies weer wat licht rose bloed vanmorgen was de kleur weer wat donkerder, Ik ben bang dat dit ook uiteindelijk een miskraam zal worden. Zes maanden geleden in semptember heb ik ook een miskraam gehad. Nu is mijn vraag of ze het helemaal zullen uitzoeken als ik nu een miskraam zou hebben. Want ik weet niet of ik nog een keer zwanger zou willen worden. Ben nu zo bang heb me vanmorgen ziek gemeld. Ik kan morgen pas bij de gyn terecht. Voel me weer harstikke emotioneel en ben weer bang niet voor de pijn die ik zal krijgen maar het verlies. ook al ben je 4, of 5 weken heel veel mensen zeggen ooow je was nog niet zo ver maar dat betekent niets. Op het moment dat je hoort dat je zwanger bent hecht je je er aan. Het is van jou! een verdrietig mamatje......
jeetje meid ik hoop niet dat je weer een mk krijgt er zijn meer meiden die bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en daar gaat het wel goed bij hou moed he ik snap heel goed dat je bang bent hoor. maar kijk eerst eens aan hoe het nu gaat. en als het wel een mk word kun je eens je verhaal doen bij een gyn of dokter.. en uitleggen dat je nu al onderzoeken wilt en niet tot de 3e keer wilt wachten heel veel sterkte. en hopelijk blijft het goed gaan
ze doen zoiezo na 2 MK's een chromosomenonderzoek om te kijken of er afwijkingen in bloed te vinden zijn waardoor het mis kan gaan ofzoiets moe je wel ff na vragen. en veder weet ik het eingelijk niet had vele onderzoeken ervoor al gehad
Hallo, Probeer je nog geen zorgen te maken en wacht het allemaal even rustig af. Het hoeft niet meteen fout te zitten hoor meid. Bij mijn tweede miskraam heb ik zelf gekozen voor curretage omdat ze dan het vruchtzakje voor onderzoek naar Leuven brengen. Welke onderzoeken ze gaan uitvoeren weet ik niet. Kan er pas volgende week of binnen 2 weken voor bellen voor de uitslag. Je kan zelf heb ik gehoord ook nog een hele resem onderzoeken laten doen op je lichaam maar zover ben ik nog niet. Wacht een paar maandjes af. Groeten miesje en veel sterkte hoor.
Hoi dames, ben vandaag niet gaan werken, Ik probeer rustig aan te doen. Vanmorgen heeft mijn vader mij opgehaald. Mijn moeder vond dat ik lekker bij hun op de bank moest gaan liggen en rustig aan moest doen. Thuis zou ik toch van alles en nog wat gaan doen. Nu ik lig heb ik geen buikpijn meer en eerlijk waar al een paar keer naar de wc geweest en geen bloedverlies gehad! Mijn moeder vind dat ik maar eventjes rustig moet gaan uitrusten en me niet te veel moet inspannen. zij had het ook en moest 3 maanden liggen omdat ze ook een dreigende miskraam zou hebben. Uiteindelijk is het wel goed gekomen bij haar. Maar dat was 27 jaar terug. Ik kan nu toch niet zeggen ik kom 3 maanden niet?
mamatje wat moet dat moet daar moeten ze maar begrip voor hebben maar ben je bij de gyn geweest en konden ze daar iets zeggen, hoop dat het goed blijft gaan voor je duim in ieder geval en kijk het aan luister naar je lichaam knuf miriam