Boxspring, op welke slaap jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik zie werkelijk waar door de bomen het bos niet meer :$
    Wij hebben een nieuw bed nodig. Wederom een boxspring. We hebben rondgekenen en wat een keus zeg.
    Bedden van 750 euro, bedden van 9000 euro.
    Ik weet het niet meer.....
    Ik zou het budget,indien mogelijk, rond de 2000 euro willen houden. (minder mag altijd natuurlijk)
    Waar slapen jullie op en hoe bevalt dit?

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb er 1 van 350 euro :D

En hij slaapt heerlijk..!!

Was in de aanbieding bij kwantum.. en toen hebben wij bij beter bed een nieuw matras gekocht gelijk een van 160 bij 200 ipv 2x 80 die erbij zat :D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onze boxspring was heeeeel duur maar uiteindelijk (na een paar keer te zijn opgestaan om weg te gaan) kregen we hem mee voor € 2.000,00
    Het is een boxspring van Swiss Sense
    Hij ligt heeeeerlijk!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben een waterbed boxspring. Hmmmmmmmmmmm. Ik zou nooit meer zonder kunnen. Het is eerder gel.
    Was belachelijk duur, rond de € 3000. Maar goed, hejje ook wat hé :p

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Wij willen geen waterbed, dat valt zowieso af.
    Ons budget ligt op 2000 euro omdat we nu een boxspring hebben van 3900 euro en die is na 8 jaar echt helemaal op. Dat doe ik dus niet meer, zo duur

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

1 matras kon bij ons sowieso niet.
    We hebben een elektrisch verstelbaar bed. Nu kan je dus afzonderlijk omhoog (was heeeeerlijk na de keizersnede).
    Ook hebben we een totaal ander gewicht dus nu heeft ieder een matras op maat :D

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Wij willen idd ook 2 matrassen en een topper. Liefst verstelbaar maar is geen pre

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Wij slapen sinds 2 maanden op een boxspring, heeeerlijk!!!
    Hij was 2000,- euro. Van het merk Karlsson. (Beterbed)

Deze was namelijk ietwat hoger dan de andere boxsprings en deze oma vond dat erg belangrijk, makkelijker met uit bed stappen. :p.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog hoger!?

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik ben erg klein dus geen extra hoog bed voor mij, tenzij je er een opstapje bij krijgt :p
    Ik heb bij beterbed ook echt mooie bedden gezien maar de ervaringen op i-net zijn zo enorm negatief dat ik niet meer durf :(

11. mamamuts

Wij hebben idd ook 2 matrassen en een topper, maar ik vind het wel een ramp om daar goede hoeslakens voor te vinden.
    Hema heeft ze bijvoorbeeld niet en heb ze verder nog niet gevonden. Via internet vond ik alleen maar hele dure (ik vind dat zo zonde, want je ziet dat er niet vanaf natuurlijk).

Nu heb ik er 'gewone' hoeslakens over (dus voor dik matras) en deze er zo strak mogelijk overheen getrokken, maar het blijft niet strak liggen vind ik.

12. mamamuts

hi,hi ja idd, ze zijn sowieso al niet laag.
    Maar hiervoor hadden we een extreem laag (ikea) bed en daar moest ik onderhand in duiken. ;) Dat wilde ik dit keer hoe dan ook voorkomen.
    We hadden ons verkeken, (het showbed stond bij de ikea op een verhoging) en thuis was ie ineens een stuk lager... :).

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik koop de hoezen gewoon bij Ikea :D

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wij hebben sinds een week een nieuwe boxspring. We waren een waterbed gewend ik was bang dat het echt enorm wennen zou ziijn maar ik slaap er perfect op. Wij waren €3000,- kwijt voor electrisch verstelbaar met gesplitste topper (dus 2 eenpersoons)
    Ik heb van de week toevallig bij leenbakker 2 hoeslakens voor de toppers gehaald en ik ga ze maandag uitproberen maar goed voor €7,- per hoeslaken kan ik ook geen bult vallen dus mocht het niet alles zijn zoek ik weer verder.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Leen Bakker ook , speciale boxspring hoeslakens. Passen heel goed

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben een boxspring van Totaalbed. Het ligt heerlijk, ik wil nooit meer anders.

17. mamamuts

Ok, bij de ikea heb ik toen wel gezocht, maar niets gevonden. Hmm, nog maar eens langs gaan dan.
    En bij leen was ik nog niet geweest, idd 7 euro, dat wil nog een keer.

18. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij hebben bij Concord 4 jaar geleden onze boxspring gekocht. Hij ligt super. Zou zo snel ff niet weten welk merk dit is trouwens.
    We hebben 160x200 (2 matrassen van 80) met een topper.

Hier ook t probleem gehad met de onderlakens en toen ik me moeder een keer hielp met haar bed op te maken en haar toen vroeg waar zij dr onderlakens haalde want die zaten veel beter dan bij mij kreeg ik te horen dat ze onderlakens gebruikte van 180x200 en dan ook nog voor dikkere matrassen. Die ben ik sinds dien ook gaan gebruiken en het zit super.

Deel Deze Pagina