help borsten doen niet meer pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kreeft, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ow jee mijn boobs doen niet meer pijn en zijn heel zacht geworden ipv gespannen en hard.
    dit maakt mij toch erg onzeker :(

wie heeft dit ook gehad, en is het toch goed gegaan.

gr kreeft

2. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik. Ik had helemaal niet zoveel last van mn borsten.
    Maar ik heb ook zooooooooooooooooooooooovaak gedacht. O jee het is niet goed. Dat ik mn vriend aan de lijn had. Nou ik denk dat het helemaal mis is, ik voel nl niets meer vandaag.

Probeeer jezelf niet teveel zorgen te maken. Makkelijker gezegd dat gedaan hoor!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Bij mij ging het op en af. Zou me niet direct zorgen maken hoor, als je zwanger bent heb je gewoon last van hormoonschommelingen het kan zijn dat het morgen weer terug is of pas over 2 weken niets van te zeggen.

Geniet maar lekker van je zwangerschap enne nog gefeliciteerd ;)

4. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    ik heb he ok gehad rond die tijd maar nu zijn ze weer gespannen en vol dat komt meestal door je hormoon die heen en weer gaat hoeft niks te betekenen hoor :) straks denk je pfff waren ze maar nie zo gespannen hahaah

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    pcies dit bedoel ik dus ook! ;)

6. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    ok thanks.

het is ook zo omdat k voordurend licht ongie krampjes heb, en ben vandaag bij de dok langs geweest en die zei tegen mij , dat dat meestal eenvoorbode is van een miskraam :(

vandaar dat k me nu heel erg ongerust maak

gr kreeft

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat een rare huisarts zeg om dat zo te zeggen. Er zijn zoveel meiden die ongikrampen hebben in het begin als ze zwanger zijn!

Zolang je geen erge buikpijn of bloedverlies hebt zou ik me niet drukken maken. (makkelijk gezegd weet ik)

8. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb alleen maar krampen gehad in het begin van mijn zwangerschap.
    Volgens de vk komt dit doordat je baarmoeder an het rekken en strekken is voor je beeb.
    Ik vindt het ook heel vreemd dat jouw HA dit zo zonder enige onderzoek en/of echo aan jouw meld.

Groetjes Meertje

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.304
    36.167
    113
    Ik heb nu niet echt ongikrampjes, maar bij mijn zoontje had ik dat de hele tijd en hij was echt geen miskraam hoor. Je hoort dat juist heel vaak bij jonge zwangerschappen. Raar van je ha. Pas bij erge krampen moet je je zorgen gaan maken.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wat stom van je huisarts zeg. Als je geen serieus bloedverlies hebt, heeft hij totaal geen reden om dit te zeggen.
    Ik had ook volledige ongi krampen en zie mijn banner is helemaal prima hoor.

Zeker 7 op de 10 net zwangere hebben iets van krampen in hun buik, dus maak je alsjeblieft niet druk. Hoort erbij.

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tip: zorg dat je een vk krijgt....

Heb 2 weken geleden een hoop sorres gehad.... omdat ik s'-weeekends contact opgenomen had met de huisartsenpost...

mijn vk was boos op die artsen en zei: ALS ER OOIT IETS IS, NEEM EERST CONTACT OP MET EEN VK! Huisartsen doen geen zwangerschappen meer, en hebben er tegenwoordig weinig verstand van.... (ook al denken ze van wel...!)
    IK MOEST HET OOK TEGEN IEDEREEN ZEGGEN! DUS BIJ DEZE... kan je een hoop ellende bespaard blijven... om een vk te bellen...!

Die ongi krampjes is normaal bij een beginnende zwangerschap.... je baarmoeder groeit en dit geeft dezelfde krampjes!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Lekkere huisarts heb jij!

Ik heb de eerste 3 maanden ongesteldheid-achtige buikpijn gehad, dat hoeft helemaal geen voorbode van een miskraam te zijn! Je baarmoeder is een spier en die is nu volop in beweging, dat voel je.

En maak je over je borsten ook maar geen zorgen meid, dat komt af en aan, heb ik nu nog steeds; soms erg pijnlijk en megagroot en de andere week weer normaal.

13. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben bijna 20 weken zwanger en mijn borsten zijn niet groter geworden of pijnlijk.
    Kon er in het begin niet tegen als mijn ex er aanzat, maar nu nergens last van alleen mijn tepels jeuken zo nu en dan.

En heb de eerste 12 weken ook die krampjes gehad, iedere dag.
    Heb me ook zorgen gemaakt, was niets aan de hand.
    Toen de krampjes over waren ging ik me ook weer zorgen maken :)
    Ook niets aan de hand.

En een vriendin van mij heeft 2 keer een miskraam gehad, en allebei de keren geen buikpijn maar wel zere borsten.
    Dus wat jou dokter heeft gezegd zou ik me niets van aantrekken! ;)

Deel Deze Pagina