kan het écht geen kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje86, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi Meiden,

Deze vraag is vast al vaker gesteld, maar ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten tijdens de sex dat het baby´tje door elkaar geschudt word... :oops: Ik weet dat het misschien heel raar klinkt, maar als je iets wildere sex hebt, dan stel ik me voor dat dat kindje helemaal hoteldebotel word daarbinnen. Ben ik nou zo raar? Of hebben jullie ook weleens last van deze gedachten... Ik vrij graag normaal gesproken, maar merk dat ik de laatste tijd onbewust een beetje de boot af hou om deze (misschien hele stomme) reden.
    Ik woon in het buitenland en spreek de taal nog niet zo goed, dus is het voor mij lastig om precies aan de VK uit te leggen waar ik bang voor ben.
    Denken jullie dat het vervelend is voor de baby? Ik ben zelfs een beetje bang dat het los geschud kan worden ofzo... :oops:
    Alvast bedankt voor de reacties!

Vlindertje

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

het kan echt geen kwaad hoor.de kleine gaat liggen slapen door het geschommel.en als jij klaarkomt voeld het voor de kleine als een omhelzing wat ik het gehoord altans.

zolang als je niet in de touwen gaat hangen etc kan het geen kwaad hoor

3. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey vlindertje

vond dit stukje :

Mag dat?

Seks is heel persoonlijk, ook tijdens een zwangerschap. Waar de één er niet aan moet denken, stijgt bij de ander het libido in deze maanden juist tot ongekende hoogtes. Het belangrijkste om te weten is dat seks tijdens je zwangerschap geen kwaad kan. Je kindje zit goed beschermt in de baarmoeder en heeft tijdens een vrijpartij nergens last van.

succes ;)

4. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    heyla

seks kan geen kwaad zolang je ni te extreem gaat doen heb ik al vaker gelezen. Het kindje zit veilig in een zak en zou geen hinder ondervinden van de vrijpartijen.

ik denk er soms ook wel aan, maar ook door het lezen van bepaalde boeken en artikels ben ik geruster tijdens de seks en besef ik dat het wel is waar kan zijn dat de liefde dat het kindje voelt tussen mama en papa intens is en dat kindje eerder die emoties ervaart!

geniet er maar van! de liefde en seks is goed voor het baby'tje ;)

5. Wonder24

Wonder24 Lid

7 okt 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hallo,

Naar mijn weten ook niet hoor... mijn verloskundig gaf zelf aan dat je zelf kan bundyjumpen :)

Liefs,
    Wonder

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Denk ook eens over het volgende na: wat voor jou lekker is, is voor je baby ook lekker.

Tijdens de seks en als je klaar komt, komen er bepaalde hormonen in je bloedbaan. Een daarvan is het knuffelhormoon oxytocine waar je heel rustig en tevreden van wordt. Je baby kan dus letterlijk genieten van waar jij van kunt genieten. Dus als jij kunt genieten van een lekkere vrijpartij dan hoef je je absoluut geen zorgen te maken om de baby.

Als je klaar komt, trekt de baarmoeder zich ook kort samen maar dit is voor de baby eerder een warme omhelzng dan onprettig. Mochten jullie het echt al vrij wild maken, stel je dan voor dat je op een luchtbedje in een golfslagbad ligt en heerlijk in slaap word gewiegd door de golven. Zo ervaart je baby dat ongeveer. Ook hoef je niet bang te zijn dat je de vliezen beschadigd of de vrucht, want je baarmoeder zit hermetisch afgesloten.

Geniet er van, meis, van zowel je zwangerschap als de seks ;)

7. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hoi hoi,

Heel erg bedankt voor de reacties, ik voel me er een stuk ontspannender over nu. Ik zal proberen er niet meer zo bij stil te staan en ervan te genieten. Ik weet dat het sowiezo een stomme vraag was, want als het gevaarlijk geweest zou zijn hadden we dat wel gehoord an de VK´s! Maar toch fijn om noch even van mede zwangeren te horen dat het niks ergs/raars is....
    Thnx en groetjes!

Vlindertje

8. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    niks stomme vraag.. als het zo'n stomme vraag zou zijn.. zou het niet zo vaak behandeld worden in bladen etc.. ;)
    Het is iets wat je je gewoon afvraagt!
    fijn dat je wat aan alle antwoorden hebt!

Liefs Jazzie

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Stomme vraag? Jij hebt toch baat bij het antwoord? Hoe kan het dan een stomme vraag zijn? ;)

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    dan heb ik ook nog een vraagje.

speeltjes?
    mag dat wel
    dat trillen enz?

Deel Deze Pagina