Aerosleep op maat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beebiewens, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Druk bezig met de baby-uitzet en blijf maar vastlopen op het matrasje :(. Wat een moeilijke keuze is dat zeg!!

Maar dat terzijde: waarschijnlijk gaan we voor de Aerosleep. Maar zowel het wiegje dat we op het oog hebben als het ledikantje dat we al gekocht hebben, hebben afwijkende maten (125x59 en 47x92) en dus zouden we de Aerosleep op maat moeten laten maken...

Iemand tips over waar dit kan? Vind alleen de Aerosleepshop, en daar staan geen prijzen bij :(.

Verder zijn alle ervaringen van gebruikers van de Aerosleep welkom!

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij Babypark vertelden ze mij dat ze het matrasje op maat kunnen laten maken alleen raadden ze wel aan om dat 4 weken van tevoren te doen omdat er soms een paar weekjes overheen gaan. Prijzen hebben we het niet over gehad, misschien is het mogelijk telefonisch op per mail contact op te nemen hierover.

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Volgens mij kan je geen Aerosleep op maat laten maken. Je kunt wel een opdekmatras nemen. Dat hij wat kleiner is maakt niet zo heel veel uit. Hebben wij ook en is echt geen probleem.

Ik ben trouwens zeer tevreden over Aerosleep. Ik heb hem ook voor de wieg maar nu lees ik overal dat het de eerste weken wordt afgeraden ivm gebruik van de kruik en het tempratuur houden van de baby. Bij de eerste was het geen probleem. Ik was er toen heel blij mee omdat dochter heel veel spuugde. De opdekmatrasjes heb je zo gewassen en komt vrijwel droog uit de wasmachine, even ophangen en hij is droog (Vooral in de zomer buiten en in de winter bij de verwarming).

4. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon contact opnemen via de aerosleepshop. Als je de maten doorgeeft via mailmof telefoon zullen ze vast een prijsopgaaf kunnen geven!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je kunt aerosleep op maat laken maken door de fabrikant. Je kunt gewon naar een aerosleep dealer toe gaan en j maten door geven zij kunnen dan een prijs opvraag doen voor je.

Maar wat een aparte maat heb je. Heb je een heel oud ledikantje gekocht? Want wat je tegenwoordig in een babywinkl koop is allemaal standaard maat van 60x120

7. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Dankjewel voor de reacties dames!!

@ Suusjeuh: Interessant, die van Babywalz... Merk jij nog verschil met de originele?

@ jewe: Ja dat zijn de maten die ons zijn doorgegeven via Marktplaats... Maar ik ga nog even de maten zelf opnemen want mogelijk hebben zij of verkeerd gemeten of buitenmaten ipv matrasmaten genomen... Vind het ook zo'n vreemde maat, daarom... Denk eigenlijk dat ih ledikantje gewoon 120x60 moet kunnen en ih wiegje 90x45... Zou een stuk logischer zijn!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

Dat denk ik ook idd. 90x45 is een veel voorkomende maat voor een wieg. En 60x120 ook. Of het bedje moet heel erg oud zijn of van ikea zijn dan zouden de maten kunnen afwijken.

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja hoor dat kan gewoon , even aangeven bij de leverancier . Wij kochten een ovaal bedje ( stokke ) en daar waren toen nog geen aerosleeps voor maar hij,s keurig op maar gemaakt bij de leverancier .
    Succes
    Edith

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ken de origionele natuurlijk niet omdat ik die te duur vind maar die ik gekocht heb ademt gewoon door ( Hoofd in matras gestoken ) en is na 1,5 jaar nog netjes ondanks paar keer in de was. Dus ik vind 't een prima alternatief, een gewoon matrasje en zo'n topper erop.

Deel Deze Pagina