Ow lekker ben jalours, dat nachtje wil ik ook wel. Ik ga voorbereid naar bed met een flesje gaviscon. Een uur voor het slapen gaan eet ik droge crackers. Probleem bij mij is dat ik vreselijke hoestbuien krijg van die maagzuur. Heb daarvan 2 weken met gekneusde ribben gelopen daardoor. Was net een weekje bijna weg maar is sinds 2 nachtjes nu weer terug. Heb dan gister ook shoarma met veel knoflook gegeten dus daar zal ik nu voor moeten boeten. Die nacht ervoor had ik een slaaptablet gekregen van de vk. Ik heb wel 3 uur lang geslapen, nou ja beter dan elk uur wakker worden toch. Hopelijk zet die kleine nou eens door, dan ben ik er vanaf.
Hier was ik de afgelopen nachten ook goed voorbereid . Ons bed staat nu op klossen en daardoor kan ik niet meer makkelijk bij het plankje bij ons hoofdeind (is nu een stuk lager dus ), maar mijn vriend is het weekend niet thuis, dus ik had alles op zijn helft gelegd, lekker makkelijk! Vannacht eigenlijk zo goed als geen last gehad van maagzuur. Met Rennie en Maalox was het zo weer weg! Maar ik heb heel slecht geslapen... ik lag telkens niet lekker en onbewust draai ik dan heel snel naar mijn andere zij door mijn buikspieren lekker aan te spannen, kreeg er telkens harde buiken van. Maar gewoon te slaapdronken zijn om na te denken . Maar kon mijn draai toch niet vinden, ben uiteindelijk nog even zittend gaan slapen zodat ik gewoon even een andere houding had. Hopelijk gaat vannacht weer beter
Hoi hoi, Wat een stel zijn we allemaal hihi. Is nie de maagzuur wat ons wakker houd, dan wel onze bewegingen in bed. Heb nu het gelukt minder last van de banden te hebben met draaien dan destijds met mijn 1e dochter, die scheurde letterlijk voor mijn gevoel en trok mezelf echt op aan mijn man om om te draaien, nu gelukkig weinig tot geen last van, wel dat soms gewoon niet in slaap kom en lig te draaien. Maar zullen de laatste loodjes denk ik zijn. Helaas nu alweer hele middag last van maagzuur pff en ja harde buiken is ook nie meer weg te denken. Op naar de volgende nacht en dag hihi
hahaha wat zijn we een stel bij elkaar! Vanacht weer lekker geslapen, mijn zoontje was logeren bij Opa en Oma, dus zelfs uitgeslapen! Ik wordt ook veel wakker, gewoon omdat mijn lijf me in de weg zit! Maar val dan gelukkig wel weer snel in slaap! Ik moet zeggen dat ik het nu ook gewoon helemaal zat ben. Mijn lichaam is gewoon op! Ben er gewoon klaar mee! Ben alleen maar moe, en het rommeld al dagen flink, maar verder helemaal geen tekeken van bevallen! Hoop dat ik vanacht wakker wordt van de weeen! hahahaha kus miek
En volgens mij is het niet voor niets dat we deze klachtjes krijgen..... zo krijg je tenminste echt zin in de bevalling! Ik hoop aan de ene kant niet teveel klachten te krijgen, heb bij Eva heftige zwangerschapsjeuk gehad en dat was echt niet leuk... aan de andere kant, ik ben nu echt nog niet toe aan bevallen en ik weet zeker dat ik er wel heel erg naar uitkijk als ik het haast niet meer trek. Maar goed, we hebben het niet voor het kiezen, dus we zien wel
Omdat bij mij niks hielp heb ik van de HA omeprazol gekregen. echt helemaal super. hiervoor slikte ik 4x sucralfaat en 3-4 rennies per dag zonder resultaat. ben nu 34wk