Lieve Marjah Wij kunnen je helaas niet helpen te emotioneel voor ons. [ als je me begrijpt] Maar we willen je heel veel geluk toe wensen in de loop van dit proces . en hopen dan ook dat je een ontzetten lief kindje mag krijgen. En erg gelukkig samen worden. Knuffel mee .
Ik wil je heel veel succes wensen! Zoiets wat Dirksmama schrijft vind ik erg mooi, volgens mij mag je wel in je brief op een Amerikaanse manier de liefde en bewondering voor de moeder laten blijken. Is er niet een Amerikaanse in je omgeving die de brief kan doornemen?
Haai, ik heb de brief van de week terug gekregen van het advocaten kantoor. Ze heeft ongeveer een kwart weggestreept en nu voelde het totaal niet meer als ONZE brief. Zakelijk, kortaf en in te mooi (vooral duur) engels. Ik was echt wel ff heel verdrietig. Gelukkig was er een zp vriendinnetje die wel ff wilde kijken. Alle suggesties die zij deed, waren nu net de dingen die de advocaat er uit gestreept had. Ik ben dus (zo goed als) weer terug bij onze oorspronkelijke brief . Gelukkig! De advocate kan de p.o.t. op! Het is ONZE brief! Oftewel, nog steeds zijn de papieren nog niet de deur uit. Vandaag heb ik wel een proefdruk van ons fotoboek laten maken. M