hallo , ik ben na veel moeite en clomid eindelijk 5 weken zwanger... nu ben ik alleen ontzettend onzeker, vanmorgen toen ik opstond kreeg ik wat steken in mijn onderbuik/lies, dit was erger als tot nu toe.. na ongeveer 3 uur ging ik naar de wc en had bij het afvegen wat licht bruin bloed verlies. verder de hele dag niks tot vanavond een uur of 8 weer met afvegen wat bruin bloed.. niets gewoon in mijn broek, alleen met afvegen. heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? aangezien ik via het ziekenhuis ben zwanger geraakt heb ik geen verloskundige en kan dus pas volgende week de fert.arts weer bellen..... HELP!!!
Hoihoi, We zien vaak in het prille begin wat bruin bloedverlies. JE baarmoeder word nu ontzettend goed doorbloed maar is daardoor een stuk kwetsbaarder. daardoor kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft, omdat het zo weinig is,is het al bruin voordat het naar buiten komt en is het waarschijnlijk van een paar dagen eerder en niet van die ochtend of net. Het kan getriggerd worden door het hebben van ontlasting,gemeenschap,flinke workout of zwaar tillen. Dit kan geen miskraam veroorzaken. Imke