Ontsluiting bij de 3e

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Iloon, Nov 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hoi

ik heb een vraagje...ben afgelopen nacht opgenomen geweest omdat ik dinsdag 2 cm ontsluiting had en de gyn me gestript had en gisteravond enorme last van weeen had en na controle bleek ik 3 cm te hebben.
    Vanmorgen weer gecontroleerd en bleek ik na 7 uurtjes nog steeds 3 c te hebben, maar de baarmoedermond was wel aan het veranderen, maar nog erg stug.
    Nu is mijn vraag hoelang het kan duren voor ik de 4e cm bereik...dit word mijn 3e kindje....heb nog steeds last van harde buiken, pijn in mijn onderrug, steken en lichte beenweeen.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hey ilon,

Jeetje dat is vervelend zeg!
    Is je urine al eens gecontroleerd? soms zorgt een blaasontsteking voor harde buiken, dit lijkt dat op een beginnende bevalling maar het veroorzaakt geen ontsluiting.
    Helaas kan ik niet zeggen hoelang het zal duren, bij een 3e zwangerschap is het normaal dat je al 2a3 cm ontsluiting hebt daar kan je soms wel 4 weken mee lopen.
    Warmte helpt goed, ga lekker in bad of onder de douche. Als het weeen zijn zal het door de warmte door moeten zetten.

Heel veel succes en sterkte !

Imke

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ok tnxx voor je antwoord, maar urine is al gecontroleerd en is dus geen blaasontsteking.
    Hoop dat het dan ook snel zal doorzetten

Share This Page