Ik stond vanmorgen op de weegschaal en schrok me rot!! Ik heb de laatste tijd wel veel gegeten en gesnoept, en ben momenteel heel erg opgeblazen, (slechte stoelgang), Maar ben in een korte tijd 3,5 kilo aangekomen. Van 65,5kg nu naar 69 kilo. Zo zwaar ben ik in geen tijden geweest, kan het me niet eens meer herinneren. Ik baal hier zó erg van! Ook mijn bh's passen niet meer goed. Kan dit van de zwangerschap komen, of is dit alleen door mijn vele eten de afgelopen tijd??
Ik ben aan het begin van de zwangerschap heel snel best veel aangekomen. Daarna heeft het een tijdje stil gestaan, maar nu ik verlof heb zijn er wel weer wat kilo's bijgekomen. Ik zit nu op +17 kilo denk ik ongeveer. Ik heb me ca. 1,5/2 weken geleden voor het laatste gewogen.
Misschien een combinatie van beide. Alhoewel als je 5 weken zwanger bent lijkt me dat je niet heel veel aankomt toch. Ik was rond de 5 weken in ieder geval niks aangekomen
Nee, lijkt mij ook! die 3,5 kilo zullen wel niet alleen in mijn boobies zitten. Haha. Ik moet maar es kijken hoe ik dit op een verantwoorde manier er weer af krijg. Het probleem is, dat ik een bloed hekel heb aan lijnen en doordat ik er dan zoveel mee bezig ben, alleen maar aan eten denk! Vreselijk.. Maar ja,..eigen schuld! Iemand tips en ideeen???
Lijnen is nu je zwanger bent sowieso geen goed idee, dus dat zou ik even achterwege laten. Gewoon gezond gaan eten en snoep en koek wat vaker laten staan.
Hoi ik ben ook heel veel aangekomen, vooral in het begin. Bij mij had t ook te maken, dat ik gestopt ben met roken,maar ook echt honger als een paard. Ik ben vandaag 4 maanden zwanger,en ben ongeveer 8 kilo aangekomen, en dat ging vooral in het begin heel hard. ik hoop dat er een stop komt,maar we zullen zien. Ik probeer vooral (nu ) gezonde dingen te eten en minder te nsoepen,want dat deed ik ook. je hoeft niet te lijnen (mag neit eens),maar meer drinken en pak brood i.p.v. chips enzo, het is lastig, ik weet het, maar je kunt een knop om zetten. succes ermee he, liefs vita
Thx!! Ja, die knop omzetten gaat heeel lastig worden. Een broodje is wel een idee! Ik mag 's avonds graag chips eten... is echt een gewoonte geworden. Maar normaal kwam ik daar niet van aan...dus nu maar een alternatief gaan zoeken! een broodje vind ik een goede optie..en idd veel drinken, word je vol van.
Ik was 67 kilo voordat ik zwanger was en toen ik wist dat ik zwanger was heb ik me 3 weken geleden gewogen en 70 kilo, door braken ben ik vorige week 2 kilo afgevallen en nu sta ik weer ineens op 70 kilo.. Ik ben nog steeds misselijk en sochtends braken, maar ik snoep ook veel.. maar ik heb ook meer trek in snoep, koekjes en chips..
Ik heb me nog niet gewogen maar ik heb het idee dat ik behoorlijk ben aangekomen al. Ik snoep niet en eet eigenlijk niet meer dan normaal maar.. Heb al een buikje en ben al een cup omhoog gegaan. Ben nu ook 5 weken zwanger. Dus volgens mij kan het wel hoor, zo snel al. Je lijf verandert zo, zal ongetwijfels ook iets in je stofwisseling veranderen.
Ik heb gelezen dat je lichaam nu ook sneller vet op gaat slaan, alvast ter voorbereiding op het kindje/zwangerschap/borstvoeding. Daar ben je toch mooi klaar mee. Haha.
Ja ik heb zo'n weegschaal die ook je vet percentage meet,en vanaf dat ik zwanger ben is dat getal toch wel omhoog gegaan hoor .
Ik heb ook zo'n weegschaal, maar heb een keer gelezen dat je niet op zo'n weegschaal mag als je zwanger bent. Dit i.v.m. het ''stroom stootje'' wat dan door je lichaam gaat. Dit blijkt niet goed te zijn voor de baby??? Heb het verder nog niet uitgezocht, maar heb het es een keer gehoord of gelezen. En daarnaast durf ik het ook niet te weten...alleen mijn gewicht al durf ik bijna niet te zien. haha.